AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #1 Skrevet 25. mars 2019 Jeg er 173 cm lang, 55 kg, innsving i midjen, faste mellomstore bryster, lange slanke ben og liten rumpe. Følte min kroppstype var veldig populær for 10-15 år siden, men uattraktiv nå? Både leggene og lårene er tynne og «rette», dvs uten «kurver» i lårene som er populært nå. Og rumpa ser jo helt skammelig strykebrett ut sammenlignet med alle de flotte, store sprettrumpene man ser overalt. Jeg blir flau når jeg har på trange bukser 😳 Trener rumpa jevnlig men den er og blir liten. Jeg syns selv at kroppen min ser helt fantastisk ut, men skammer meg litt når jeg er naken med en ny mann, og tenker han syns jeg er litt ekkel pga vekt og den bittelille rumpa. Vurderer å operere... Anonymkode: 8a7b5...e55 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #2 Skrevet 25. mars 2019 Du er for tynn, få deg noe fett på beina. Anonymkode: b9566...623 21
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 25. mars 2019 #3 Skrevet 25. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 173 cm lang, 55 kg, innsving i midjen, faste mellomstore bryster, lange slanke ben og liten rumpe. Følte min kroppstype var veldig populær for 10-15 år siden, men uattraktiv nå? Både leggene og lårene er tynne og «rette», dvs uten «kurver» i lårene som er populært nå. Og rumpa ser jo helt skammelig strykebrett ut sammenlignet med alle de flotte, store sprettrumpene man ser overalt. Jeg blir flau når jeg har på trange bukser 😳 Trener rumpa jevnlig men den er og blir liten. Jeg syns selv at kroppen min ser helt fantastisk ut, men skammer meg litt når jeg er naken med en ny mann, og tenker han syns jeg er litt ekkel pga vekt og den bittelille rumpa. Vurderer å operere... Anonymkode: 8a7b5...e55 Dvs. menn synes ikke du er ekkel (som du påstod i overskriften), men du innbiller deg det?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #4 Skrevet 25. mars 2019 Hva med å bare legge på seg litt? Det kan også nevnes at rumpe og hofter kom hos meg etter graviditet. Jeg var veldig smal før helt uten former, nå har jeg varig fått breiere hofter selv om vekten er den samme og glad er jeg for det. Å operere stor rumpe på smale hofter og en tynn kropp ser latterlig ut. Fra siden ser det fsktisk helt morbid ut. Om du har menn som ønsker å se deg naken er de nok fornøyd med deg i utgangspunktet Anonymkode: 283c6...ec6 13
Ava+, Skrevet 25. mars 2019 #5 Skrevet 25. mars 2019 Har samme høyde og vekt som deg. Liten rumpe også, men alltid blitt godt likt av motsatt kjønn👌 Tror bare du trenger mer selvtillit 😊 19
MollyJones Skrevet 25. mars 2019 #6 Skrevet 25. mars 2019 2 minutter siden, Ava+, skrev: Har samme høyde og vekt som deg. Liten rumpe også, men alltid blitt godt likt av motsatt kjønn👌 Tror bare du trenger mer selvtillit 😊 Operere??! Skaff deg selvtillit! 5
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #7 Skrevet 25. mars 2019 Kanskje du kan prøve å legge på deg litt? Jeg er 172 og når kroppen min var på sitt beste (før jeg fikk barn), så veide jeg 65 kg. Da hadde jeg ikke noe overflødig fett, helt flat mage, men fin form på legger og lår. Men tror helt ærlig de fleste menn ikke bryr seg. Jeg la på meg over 30 kg under graviditeten og selv om jeg har klart å få bort mye av det, så veier jeg fortsatt over 80 kg og har skikkelig hengemage(huden strakk seg voldsomt). Min nye kjæreste synes jeg ser flott ut og tenner skikkelig på meg, selv om jeg ikke synes kroppen min ser så voldsomt bra ut😅 Anonymkode: ebe6e...43c 5
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #8 Skrevet 25. mars 2019 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hva med å bare legge på seg litt? Det kan også nevnes at rumpe og hofter kom hos meg etter graviditet. Jeg var veldig smal før helt uten former, nå har jeg varig fått breiere hofter selv om vekten er den samme og glad er jeg for det. Å operere stor rumpe på smale hofter og en tynn kropp ser latterlig ut. Fra siden ser det fsktisk helt morbid ut. Om du har menn som ønsker å se deg naken er de nok fornøyd med deg i utgangspunktet Anonymkode: 283c6...ec6 Har brede hofter fra før, derfor ser det enda verre ut med den lille rumpa. Skal ikke ha inn implantater men har vurdert å sprøyte inn litt fett. Klarer ikke legge på meg, det er håpløst. Sliter også mye med kvalme så er til tider en kamp å holde vekten på 55 kg. Anonymkode: 8a7b5...e55 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #9 Skrevet 25. mars 2019 Hvor gammel er du? Mange kvinner får ikke sin "voksen kropp" før godt inn i 20 åra. Men, det er jo flaks att både kvinner og menn stort sett tenner på den de er forelsket i! Og ikke et moteideal! Et moteideal er alltid bare et ideal, ikke virkeligheten. Virkelige mennesker forelsker seg i virkelige folk. Anonymkode: 1a341...97b 4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #10 Skrevet 25. mars 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje du kan prøve å legge på deg litt? Jeg er 172 og når kroppen min var på sitt beste (før jeg fikk barn), så veide jeg 65 kg. Da hadde jeg ikke noe overflødig fett, helt flat mage, men fin form på legger og lår. Men tror helt ærlig de fleste menn ikke bryr seg. Jeg la på meg over 30 kg under graviditeten og selv om jeg har klart å få bort mye av det, så veier jeg fortsatt over 80 kg og har skikkelig hengemage(huden strakk seg voldsomt). Min nye kjæreste synes jeg ser flott ut og tenner skikkelig på meg, selv om jeg ikke synes kroppen min ser så voldsomt bra ut😅 Anonymkode: ebe6e...43c 12 minutter siden, Ava+, said: Har samme høyde og vekt som deg. Liten rumpe også, men alltid blitt godt likt av motsatt kjønn👌 Tror bare du trenger mer selvtillit 😊 Godt å høre ☺️ Anonymkode: 8a7b5...e55 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #11 Skrevet 25. mars 2019 9 minutter siden, AnonymBruker said: Du er for tynn, få deg noe fett på beina. Anonymkode: b9566...623 7 minutter siden, AnonymBruker said: Hva med å bare legge på seg litt? Anonymkode: 283c6...ec6 2 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje du kan prøve å legge på deg litt? Anonymkode: ebe6e...43c Dette reagerer jeg på. Hva med å innse at noen er slanke, andre er tynne, fra naturens side? Hvis man skal sammenligne med det eller det "idealet", ender vi alle opp med å se "feil" ut. Folk kommer i mange forskjellige størrelser og fasonger - derfor er det også mange forskjellige preferanser for hva man synes er pent. Viktigste er å være så sunn og frisk som mulig, og trives med seg selv. Anonymkode: f727f...d0c 31
FluffyJuggernaut Skrevet 25. mars 2019 #12 Skrevet 25. mars 2019 (endret) Det er garantert mange menn som finner deg attraktiv. Media vil gjerne fremstille det slik at det kun er en kroppstype som gjelder, men det er det selvfølgelig ikke. Har mange venninner med din kroppstype, noen som virker som de har mindre former enn det du beskriver også. Og det er ingen av de som har hatt problemer med å finne seg kjæreste eller få oppmerksomhet fra menn. Men hovedsaken er at du er glad i kroppen din, så lenge du behandler deg selv bra, så er det som er viktigst. Kropp er flott uansett størrelse ❤ Endret 26. mars 2019 av FluffyJuggernaut 5
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #13 Skrevet 25. mars 2019 Haha, moro når tjukke damer ber slanke damer legge på seg... Anonymkode: 5cf16...066 10
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #14 Skrevet 25. mars 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, moro når tjukke damer ber slanke damer legge på seg... Anonymkode: 5cf16...066 Enig. 😂 Hadde det vært en feit dame som hadde skrevet innlegget, og slanke damer hadde skrevet "slank deg", så hadde det blitt ramaskrik. 🤣 Anonymkode: 5ce38...f3f 8
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #15 Skrevet 25. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 173 cm lang, 55 kg, innsving i midjen, faste mellomstore bryster, lange slanke ben og liten rumpe. Følte min kroppstype var veldig populær for 10-15 år siden, men uattraktiv nå? Både leggene og lårene er tynne og «rette», dvs uten «kurver» i lårene som er populært nå. Og rumpa ser jo helt skammelig strykebrett ut sammenlignet med alle de flotte, store sprettrumpene man ser overalt. Jeg blir flau når jeg har på trange bukser 😳 Trener rumpa jevnlig men den er og blir liten. Jeg syns selv at kroppen min ser helt fantastisk ut, men skammer meg litt når jeg er naken med en ny mann, og tenker han syns jeg er litt ekkel pga vekt og den bittelille rumpa. Vurderer å operere... Anonymkode: 8a7b5...e55 Søk på glutes på youtube så får du mye tipps om mat og øvelser som bygger stor rumpe.🙂 Anonymkode: 5009d...117 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #16 Skrevet 25. mars 2019 Kjøre TS, det høres ut som du ikke skjønner hvordan tanker fungerer. Du har en tanke - den er bare din. Tanken er verken sann eller usann, men du må velge å tro på den eller ikke. Altså - du tenker at mannen du er med syns du er ekkel, og så reagerer kanskje kroppen din som om det skulle være sant, med kvalme, anspenthet, etc. Mens i hans hode kan du bare høre en fugl som plystrer fordi menn tenker ikke sånn med mindre de har svære problemer som du burde holde deg unna. Og en liten hemmelighet fra en erfaren dame: menn blir takknemlige for å bli likt, for å få kos, de liker å kysse, pule, si fine ord til hverandre, le sammen. Så lenge du er hyggelig og deg selv, så skal du ikke bekymre deg. Ikke ta livet så seriøst, lek, le, hopp og løp rundt og ikke bry deg om tanker. De kommer og går og er som regel fulle i vås. Det er hva du gjør med kroppen og stemmen som teller, ikke hva du tenker. Anonymkode: 31bf7...524 12
Katten.2.0 Skrevet 25. mars 2019 #17 Skrevet 25. mars 2019 En liten stram rumpe er jo helt fantastisk! 3
Thyra Skrevet 25. mars 2019 #18 Skrevet 25. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Haha, moro når tjukke damer ber slanke damer legge på seg... Anonymkode: 5cf16...066 Hvordan vet du at det er tjukke damer som ber ts om å legge på seg? 15
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #20 Skrevet 25. mars 2019 Takk for mange gode svar. Disse tankene har sneket seg inn etter brudd fra et dårlig forhold. Nå legger jeg all skyld på utseende mitt om f.eks en mann ikke virker interessert, og sammenligner meg med damer som har helt andre kroppstyper enn meg. Derfor var det litt godt å høre at dere som ser lik ut har kjærester som liker dere som dere er. Anonymkode: 8a7b5...e55 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå