AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #1 Skrevet 25. mars 2019 Etter å endelig ha innrømmet for meg selv at partneren og jeg seksuelt ikke er på samme bølgelengde og ikke kommer til å bli det har vi kommet frem til at muligheten til å ligge med andre kan være løsningen som bevarer forholdet. Spørsmålet er derfor hvordan man går frem? Hvor møter man andre? Tinder f. eks er jo helt uaktuelt da mange kjente vil kunne snuble over deg der. Anonymkode: 447d8...142
Gjest Anonym Bruker Skrevet 25. mars 2019 #3 Skrevet 25. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter å endelig ha innrømmet for meg selv at partneren og jeg seksuelt ikke er på samme bølgelengde og ikke kommer til å bli det har vi kommet frem til at muligheten til å ligge med andre kan være løsningen som bevarer forholdet. Spørsmålet er derfor hvordan man går frem? Hvor møter man andre? Tinder f. eks er jo helt uaktuelt da mange kjente vil kunne snuble over deg der. Anonymkode: 447d8...142 Bør man ikkje helst vera på bølgelende når man går inn i eit åpent forhold ?.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #4 Skrevet 25. mars 2019 41 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Bør man ikkje helst vera på bølgelende når man går inn i eit åpent forhold ?. Ja jeg tenker også at dette var et dårlig utgangspunkt. Vi hadde delvis åpent forhold før. Det fungerte på grunn av at vi hadde det veldig bra sammen. Full tillit og steke følelser for hverandre. Andre kunne liksom ikke true oss. Så begynte ting å bli vanskelig mellom oss, ikke på grunn av dette, men andre ting. Da kunne vi heller ikke fortsette med å være åpne for andre sexpartnere. Det var for lite tillit og godfølelser mellom oss til at det kunne fungere. Anonymkode: 52abb...8cd
Katten.2.0 Skrevet 25. mars 2019 #5 Skrevet 25. mars 2019 Tinder med anonymisert profil/fetlife.com/nakenprat.com/gaysir.no/cupiodo. Er et hav av muligheter. Foretrekker tinder selv.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #6 Skrevet 25. mars 2019 1 time siden, Anonym Bruker skrev: Bør man ikkje helst vera på bølgelende når man går inn i eit åpent forhold ?. Det kan godt være. Men jeg forstår ikke helt hva meningen med et åpent forhold er dersom man er helt på bølgelengde seksuelt? Hvorfor ligge med andre om partneren din tilfredsstiller deg? Anonymkode: 447d8...142
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #7 Skrevet 25. mars 2019 22 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Tinder med anonymisert profil/fetlife.com/nakenprat.com/gaysir.no/cupiodo. Er et hav av muligheter. Foretrekker tinder selv. Takk! Anonymkode: 447d8...142
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #8 Skrevet 25. mars 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg tenker også at dette var et dårlig utgangspunkt. Vi hadde delvis åpent forhold før. Det fungerte på grunn av at vi hadde det veldig bra sammen. Full tillit og steke følelser for hverandre. Andre kunne liksom ikke true oss. Så begynte ting å bli vanskelig mellom oss, ikke på grunn av dette, men andre ting. Da kunne vi heller ikke fortsette med å være åpne for andre sexpartnere. Det var for lite tillit og godfølelser mellom oss til at det kunne fungere. Anonymkode: 52abb...8cd Er ingenting vanskelig mellom oss med unntak av veldig ulik sexlyst. Synes svaret ditt var litt vel forutinntatt, men skal ta det med i betraktningen. Anonymkode: 447d8...142 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #9 Skrevet 25. mars 2019 Anonym tinder med bilder av kropp og dønn ærlig profiltekst fungerer for meg som mann...men bare ca. to ganger i året. Litt fordi jeg sjelden har motivasjonen til å jakte og spille spillet, litt fordi det er ganske få kvinner som er interessert i å være nummer to. Men er enig i de over - dette høres ikke ut som et godt utgangspunkt for åpent forhold. Anonymkode: 0c191...a14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå