AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #1 Skrevet 25. mars 2019 Etter ett helt liv i Oslo ønsker jeg meg ut av byen. Tenker max 2 timer fra Oslo, kollektivtilbudet må være tilfredstillende da jeg ikke har bil. Har 2 barn, en på 12 år og en på 10år så det bør være barnevennlig. Også gjerne mulighet for å spille håndball og turne:) Håper noen vil ta seg tid til å forteller litt om passer de kjenner til, som dekker kriteriene våre:) Anonymkode: 5b41d...264
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #2 Skrevet 25. mars 2019 Et hvert sted to timer utenfor Oslo er jo kriteriene dine. Ingen jobb, ingen venner, ingen andre bindinger står du jo veldig fritt. Hva med Vestby eller Ås? Anonymkode: c5260...f6d
LILLEBolle Skrevet 25. mars 2019 #3 Skrevet 25. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et hvert sted to timer utenfor Oslo er jo kriteriene dine. Ingen jobb, ingen venner, ingen andre bindinger står du jo veldig fritt. Hva med Vestby eller Ås? Anonymkode: c5260...f6d Har familie der så er med i vurderingen. Skal redigere i hovedteksten, vi har 2,5 mill å kjøpe for.
LILLEBolle Skrevet 25. mars 2019 #4 Skrevet 25. mars 2019 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Endret 25. mars 2019 av LILLEBolle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå