kattiie Skrevet 25. mars 2019 #1 Skrevet 25. mars 2019 Noen som vet om man må bruke balsam etter denne hårkuren om håret ikke er flokete? Står det på pakken men er det egentlig vits? Lurer også på om noen vet om det er noe vits i å avslutte dusjen med kaldt vann hvis man føner / retter håret etterpå?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #2 Skrevet 25. mars 2019 FØLG BRUKSANVISNINGEN Om du skal bruke sånt tull, så følg bruksanvisningen. Anonymkode: a4acc...9c1
kattiie Skrevet 25. mars 2019 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2019 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: FØLG BRUKSANVISNINGEN Om du skal bruke sånt tull, så følg bruksanvisningen. Anonymkode: a4acc...9c1 Det er jo en hårkur. Vanlige hårkurer trenger man jo ikke balsam etter, selv om det står at man skal avslutte med balsam på de også. Men det har frisøren min sagt at blir som smør på flesk 🙈 derfor jeg tenkte å høre etter om dette også. Gidder ikke bruke det om det ikke er noe vits liksom. Og føler helt ærlig selv at det ikke blir det da jeg i det minste føler at den fungerer som en balsam da håret mitt blir glatt av den... Endret 25. mars 2019 av kattiie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå