Gjest Madam Felle Skrevet 18. april 2005 #21 Del Skrevet 18. april 2005 Han/hun gjør det for å pine vekt i forkant av stevner, tipper jeg. Han sitter nok også med klær på i badstuen og drikker mye te før innveiing. Ikke å anbefale for varige effekter. Nope, for han sa at det er eneste måten å punktslanke seg på. For magen er den siste som forsvinner under slanking, men den første som forsvinner på denne måten. Uansett så kan ejg bare si hvordan det fungerer på meg, og det er i positiv retning. Jeg merket fort resultat, og har nå på 7 uker tatt av 20 cm rundt midjen. Greit jeg har trent, men det største resultetet på magen er plastfolien sin fortjeneste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2005 #22 Del Skrevet 18. april 2005 Ta noen timers badstue, så får dere like gode og kortvarige resultater. Drikker du mye vann mens du gjør dette, så ser du neppe noe forskjell. Det er mange profesjonelle bodybuildere som gjør liknende ting før stevner. Dehydrering er ikke bra for hverken kroppen eller hjernen :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 18. april 2005 #23 Del Skrevet 18. april 2005 Ta noen timers badstue, så får dere like gode og kortvarige resultater. Drikker du mye vann mens du gjør dette, så ser du neppe noe forskjell. Det er mange profesjonelle bodybuildere som gjør liknende ting før stevner. Dehydrering er ikke bra for hverken kroppen eller hjernen :-? Jeg drikker en liter vann under treningen, og merker fortsatt resultat. Forstår ikke at folk som ikke har prøvd det, skal uttale seg om det. Hvorfor ikke bare akseptere at det faktisk fungerer, enten dere vil eller ikke? Eller er det så vanskelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #24 Del Skrevet 18. april 2005 når skal man ha på seg denne plasfolien da? når man sitter rolig, sover??? dette synes jeg virket rart men er villig til å prøve det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 18. april 2005 #25 Del Skrevet 18. april 2005 når skal man ha på seg denne plasfolien da? når man sitter rolig, sover??? dette synes jeg virket rart men er villig til å prøve det.. når man trener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 18. april 2005 #26 Del Skrevet 18. april 2005 har dere klær utenpå eller innenfor folien? eller er folien nok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 18. april 2005 #27 Del Skrevet 18. april 2005 har dere klær utenpå eller innenfor folien? eller er folien nok? Hva tror du selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_sannheten_ Skrevet 18. april 2005 #28 Del Skrevet 18. april 2005 hm....trene med plastfolie.. tror nok jeg lar være å ha på meg plastfolie når jeg skal på spinning gitt... men kan prøve det når jeg trener hjemme... synes dette hørtes merkelig ut, aldri hørt om dette.. men det skader ikke å prøve noe nytt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 18. april 2005 #29 Del Skrevet 18. april 2005 hehe.... når noen en dum nok til å tro at de blir slankere av å trene med gladpack rundt låra så blir det litt vanskelig... Men til deres forsvar så kan jeg si at det sikkert har en slags vanndrivende effekt kanskje? men det er ikke fettet som blir borte nei.... :-) sorry hvis noen blir støtt altså....men dette var utrolig morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2005 #30 Del Skrevet 18. april 2005 Madam Felle: Grunnen til at jeg er veldig skeptisk til dette; er fordi hvis man vanligvis drikker lite væske (noe veldig mange gjør), så er dette skadelig for cellene i kroppen. I tillegg så er det umulig, fysiologisk sett, at trening med plastfolie skal virke inn på fettdepotene. Og hvis man slanker seg, så vil man vel gjerne bli kvitt fett, ikke bare væske.. Folk må gjerne lure seg selv, men ikke når det kan være farlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. april 2005 #31 Del Skrevet 18. april 2005 Dehydrering er ikke bra for hverken kroppen eller hjernen :-? Resultatet ser vi i denne og liknende tråder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 18. april 2005 #32 Del Skrevet 18. april 2005 Mulig at det virker men jeg tror ikke jeg vil prøve. Høres ikke helt sunt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2005 #33 Del Skrevet 24. april 2005 Idrettsutøvere som konkurrerer i visse vektklasser, ligger nesten alltid i overkant av den tillatte vekten før innveiing. Da er det kun en ting som teller, nemlig tallet på vekta. Om da vekttapet kommer i form av vann, er av mindre betydning. Det er derfor de sitter timesvis i badstu, bedriver utholdenhetstrening med plastfolie og masse klær og andre sære ting. Fett mister man IKKE på denne måten! Å redusere vekten ved hjelp av vanntap før boksekamp (eller annen kamp) er alltid siste utvei, i og med redusert vannmengde gir reduserte krefter. Til opplysning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå