Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2005 #1 Del Skrevet 17. april 2005 Noen spørsmål... 1: Hvor lang tid tok det før dere merket resultater? 2: Har dere bare hatt effekt på magen, eller er det verdt å prøve det på lårene også? Takk for alle svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 17. april 2005 #2 Del Skrevet 17. april 2005 :o Hæ??? Trene med plastfolie??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 17. april 2005 #3 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg merket resultat på under en uke. Har bare prøvd det på magen, men tror nok det skal fungere på lårene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibs Skrevet 17. april 2005 #4 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg merket resultat på under en uke. Har bare prøvd det på magen, men tror nok det skal fungere på lårene også. Hva merket du da? Slankere og fastere mage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 17. april 2005 #5 Del Skrevet 17. april 2005 Hva merket du da? Slankere og fastere mage? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 17. april 2005 #6 Del Skrevet 17. april 2005 Ja og den fysiologiske forklaringen er?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. april 2005 #7 Del Skrevet 17. april 2005 Dehydrering og overoppheting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl Skrevet 17. april 2005 #8 Del Skrevet 17. april 2005 Trene med plastfolie :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skeptisk Skrevet 18. april 2005 #9 Del Skrevet 18. april 2005 Dehydrering og overoppheting? Det var den første tanken som slo meg også Hvor i all verden er dette beskrevet som en seriøs metode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 18. april 2005 #10 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg så det på "I bare messingen". Men tenkte ikke på å prøve det da... Seriøst altså? *skeptisk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 18. april 2005 #11 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg fikk tipset av en kamerat av meg, som er profesjonell kickbokser. Det fungerer, men hvorfor det fungerer kan jeg ikke svare på. Men det gir gode resultater, og det holder for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mathias.. Skrevet 18. april 2005 #12 Del Skrevet 18. april 2005 Mindre vann i kroppen er nå ikke det samme som mindre fett da... Og bastu og folie etc gir mindre vann.. Obs: Lite veske i kroppen er ikke bra... Grunnen til at man burde vite hvorfor ting skjer, er at man skal være forsiktig med den eneste kroppen man har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #13 Del Skrevet 18. april 2005 Vel, jeg er villig til å prøve det meste!!! Drikker uansett mange liter vann hver dag, så det skal nok gå bra.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. april 2005 #14 Del Skrevet 18. april 2005 Idrettsutøvere som konkurrerer i visse vektklasser, ligger nesten alltid i overkant av den tillatte vekten før innveiing. Da er det kun en ting som teller, nemlig tallet på vekta. Om da vekttapet kommer i form av vann, er av mindre betydning. Det er derfor de sitter timesvis i badstu, bedriver utholdenhetstrening med plastfolie og masse klær og andre sære ting. Fett mister man IKKE på denne måten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Formosiss Skrevet 18. april 2005 #15 Del Skrevet 18. april 2005 Idrettsutøvere som konkurrerer i visse vektklasser, ligger nesten alltid i overkant av den tillatte vekten før innveiing. Da er det kun en ting som teller, nemlig tallet på vekta. Om da vekttapet kommer i form av vann, er av mindre betydning. Det er derfor de sitter timesvis i badstu, bedriver utholdenhetstrening med plastfolie og masse klær og andre sære ting. Fett mister man IKKE på denne måten! Artig at du sier det der, dersom man leser om jockeyer i "gamle dager", så leser man ofte at de pakket seg inn i 2 - 3 hestetepper og løp 3-4 runder rundt veddeløpsbanen med dette på seg. Var visst mange som stupte. Men er litt nysgjerrig jeg, hvordan fungerer dette? Hva gjør man? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. april 2005 #16 Del Skrevet 18. april 2005 Jockeyer har (hadde?) visst også en vektgrense de ikke måtte veie mer enn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #17 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg fikk tipset av en kamerat av meg, som er profesjonell kickbokser. Det fungerer, men hvorfor det fungerer kan jeg ikke svare på. Men det gir gode resultater, og det holder for meg. Han/hun gjør det for å pine vekt i forkant av stevner, tipper jeg. Han sitter nok også med klær på i badstuen og drikker mye te før innveiing. Ikke å anbefale for varige effekter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #18 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg har gjort det en stund og merker stor forskjell, særlig på cellulitter og appelsin hud. Huden på lårene er blitt mye penere, tilogmed sambo bemerket det, og jeg har ikke vært spesielt palget med det heller, men stor forskjell. Aner ikke på vekta, for jeg har ikke vekt. Og har ikke merket noen bivirkninger, har alltid drukket masse vann så det er ikke noe problem at jeg svetter mye når jeg trener slik. Dessuten føler jeg at treningen har bedre effekt når jeg svetter mye, men jeg vet at det ikke er tilfellet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #19 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg har gjort det en stund og merker stor forskjell, særlig på cellulitter og appelsin hud. Huden på lårene er blitt mye penere, tilogmed sambo bemerket det, og jeg har ikke vært spesielt palget med det heller, men stor forskjell. Aner ikke på vekta, for jeg har ikke vekt. Og har ikke merket noen bivirkninger, har alltid drukket masse vann så det er ikke noe problem at jeg svetter mye når jeg trener slik. Dessuten føler jeg at treningen har bedre effekt når jeg svetter mye, men jeg vet at det ikke er tilfellet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_sannheten_ Skrevet 18. april 2005 #20 Del Skrevet 18. april 2005 hæ??? pakke seg inn i plastfolie....??? what?? fungerer det? i så fall vil jeg også prøve det. så man skal ta plastfolie rundt de områdene man ikke liker, og sove med det?? eller? forklar meg litt for dette har jeg aldri hørt om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå