Gå til innhold

Dere som trener med plastfolie...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen spørsmål...

1: Hvor lang tid tok det før dere merket resultater?

2: Har dere bare hatt effekt på magen, eller er det verdt å prøve det på lårene også?

Takk for alle svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Jeg merket resultat på under en uke.

Har bare prøvd det på magen, men tror nok det skal fungere på lårene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket resultat på under en uke.

Har bare prøvd det på magen, men tror nok det skal fungere på lårene også.

Hva merket du da? Slankere og fastere mage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skeptisk
Dehydrering og overoppheting? :roll:

Det var den første tanken som slo meg også :ler: Hvor i all verden er dette beskrevet som en seriøs metode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Jeg fikk tipset av en kamerat av meg, som er profesjonell kickbokser. Det fungerer, men hvorfor det fungerer kan jeg ikke svare på. Men det gir gode resultater, og det holder for meg. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mathias..

Mindre vann i kroppen er nå ikke det samme som mindre fett da... Og bastu og folie etc gir mindre vann..

Obs: Lite veske i kroppen er ikke bra...

Grunnen til at man burde vite hvorfor ting skjer, er at man skal være forsiktig med den eneste kroppen man har ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vel, jeg er villig til å prøve det meste!!!

Drikker uansett mange liter vann hver dag, så det skal nok gå bra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Idrettsutøvere som konkurrerer i visse vektklasser, ligger nesten alltid i overkant av den tillatte vekten før innveiing. Da er det kun en ting som teller, nemlig tallet på vekta. Om da vekttapet kommer i form av vann, er av mindre betydning. Det er derfor de sitter timesvis i badstu, bedriver utholdenhetstrening med plastfolie og masse klær og andre sære ting.

Fett mister man IKKE på denne måten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss
Idrettsutøvere som konkurrerer i visse vektklasser, ligger nesten alltid i overkant av den tillatte vekten før innveiing. Da er det kun en ting som teller, nemlig tallet på vekta. Om da vekttapet kommer i form av vann, er av mindre betydning. Det er derfor de sitter timesvis i badstu, bedriver utholdenhetstrening med plastfolie og masse klær og andre sære ting.

Fett mister man IKKE på denne måten!

Artig at du sier det der, dersom man leser om jockeyer i "gamle dager", så leser man ofte at de pakket seg inn i 2 - 3 hestetepper og løp 3-4 runder rundt veddeløpsbanen med dette på seg. Var visst mange som stupte.

Men er litt nysgjerrig jeg, hvordan fungerer dette? Hva gjør man?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous
Jeg fikk tipset av en kamerat av meg, som er profesjonell kickbokser. Det fungerer, men hvorfor det fungerer kan jeg ikke svare på. Men det gir gode resultater, og det holder for meg.   :sjarmor:

Han/hun gjør det for å pine vekt i forkant av stevner, tipper jeg. Han sitter nok også med klær på i badstuen og drikker mye te før innveiing. Ikke å anbefale for varige effekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har gjort det en stund og merker stor forskjell, særlig på cellulitter og appelsin hud. Huden på lårene er blitt mye penere, tilogmed sambo bemerket det, og jeg har ikke vært spesielt palget med det heller, men stor forskjell. Aner ikke på vekta, for jeg har ikke vekt. Og har ikke merket noen bivirkninger, har alltid drukket masse vann så det er ikke noe problem at jeg svetter mye når jeg trener slik. Dessuten føler jeg at treningen har bedre effekt når jeg svetter mye, men jeg vet at det ikke er tilfellet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har gjort det en stund og merker stor forskjell, særlig på cellulitter og appelsin hud. Huden på lårene er blitt mye penere, tilogmed sambo bemerket det, og jeg har ikke vært spesielt palget med det heller, men stor forskjell. Aner ikke på vekta, for jeg har ikke vekt. Og har ikke merket noen bivirkninger, har alltid drukket masse vann så det er ikke noe problem at jeg svetter mye når jeg trener slik. Dessuten føler jeg at treningen har bedre effekt når jeg svetter mye, men jeg vet at det ikke er tilfellet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæ??? pakke seg inn i plastfolie....??? what?? fungerer det? i så fall vil jeg også prøve det. så man skal ta plastfolie rundt de områdene man ikke liker, og sove med det?? eller? forklar meg litt for dette har jeg aldri hørt om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...