ajarRun Skrevet 25. mars 2019 #2 Skrevet 25. mars 2019 Hvis dere sparer i Sparebank1 må dere huske at gebyrene spiser opp all profitten. Jeg hadde 5% i gebyrer på pensjonskapitalbevis i Sparebank1. Drittbank. Men nå har jeg flyttet til nordnet. 0.10% i gebyr. 2
SM30 Skrevet 25. mars 2019 #3 Skrevet 25. mars 2019 (endret) I boligmarkedet. Kjøper og leier ut leiligheter. (som kan selges om jeg trenger cash) Fornøyd, men det kan være styr med vanskelige leietakere... Endret 25. mars 2019 av SM30 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #4 Skrevet 25. mars 2019 1 time siden, abrasiveRefraction skrev: Hvis dere sparer i Sparebank1 må dere huske at gebyrene spiser opp all profitten. Jeg hadde 5% i gebyrer på pensjonskapitalbevis i Sparebank1. Drittbank. Men nå har jeg flyttet til nordnet. 0.10% i gebyr. Har du kjennskap til KLP? Jeg bor dessverre landlig til, med kundeforhold i nærmeste Sparebank1. Billån og forsikring går gjennom dem. Men lurer på KLP til annet, for har fordeler der. Anonymkode: 818bf...729
ajarRun Skrevet 25. mars 2019 #5 Skrevet 25. mars 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du kjennskap til KLP? Jeg bor dessverre landlig til, med kundeforhold i nærmeste Sparebank1. Billån og forsikring går gjennom dem. Men lurer på KLP til annet, for har fordeler der. Anonymkode: 818bf...729 KLP er en av de gode uten fjottete "administrasjonsgebyr" på pensjonskapitalbevis. Litt usikker hva slags fond man får kjøpt via dem da. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå