AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #1 Skrevet 25. mars 2019 Får man utbetalt lønn ? Anonymkode: e6247...340
solmåneogstjerner Skrevet 25. mars 2019 #2 Skrevet 25. mars 2019 Hvis ikke det er nok til lønn i boet så får du det fra lønnsgarantifondet. Men det kan vel ta litt tid. Du må selvsagt melde deg arbeidsledig til nav med en gang! 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #3 Skrevet 25. mars 2019 Om det finnes midler i boet får man utbetalt lønn. Som oftest fhlr det ikke det, og da må man via bobestyrer kreve lønn fra lønnsgarantifondet. Dette kan ta lang tid. Anonymkode: 73323...a4a 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #4 Skrevet 25. mars 2019 Jeg fikk lønn etter min tidligere arbeidsgiver gikk konkurs. Dem hadde betalt lønn helt fram til konkursen, så var ikke så mye utestående lønn. Men feriepenger som var utestående kom ikke før konkursboet var helt gjort opp. Om jeg ikke husker feil var det 8 måneder etter vi fikk beskjed om konkursen. Men når arbeidsgiveren ble slått konkurs, så fikk alle ansatte skriftlig varsel om det, med info om hvordan gå fram for å kreve utesåtende fra konkursboet, og hvem som var bobestyrer. Anonymkode: d2dcc...277
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #5 Skrevet 25. mars 2019 Ikke sitt og vent hvis ikke du hører noe veldig snart. Du må søke og tidsfristene er ganske korte. https://www.nav.no/no/Person/Arbeid/Dagpenger+ved+arbeidsloshet+og+permittering/Relatert+informasjon/lønnsgarantiens-serviceerklæring Anonymkode: 36c3e...ea8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå