AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #1 Skrevet 25. mars 2019 Her om dagen. Jeg syntes han kommer med for mye frekt, og blir faktisk såret. Mannen min stod der og han sa ingenting. Hva burde jeg si til han neste gang han er frekk? Han er sånn både mot meg og mannen min. Anonymkode: 95907...e7a 1
Gjest O.G. Skrevet 25. mars 2019 #2 Skrevet 25. mars 2019 Du må da åpne kjeften din når gamlingen er uhøflig.
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 Populært innlegg #3 Skrevet 25. mars 2019 Først burde du kjøpe deg litt humor og selvironi. Dette er ingenting. Anonymkode: cf5de...971 55
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #4 Skrevet 25. mars 2019 Skjønner ikke hva som er frekt med det? Var jo bare en liten spøk. Søppel=søppeldynga. Noen er bare joviale og spøkete, ikke vær så selvhøytidelig. Anonymkode: f5bb5...fcb 27
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 25. mars 2019 #5 Skrevet 25. mars 2019 Slutt å ta deg selv så høytidelig.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #6 Skrevet 25. mars 2019 Skjønner det er irriterende og spesielt hvis det blir mye, men hvis han sier "her kommer søppel dynga!" så får du heller bare svare "åja skulle du gå ut før meg?" eller ett eller annet tilbake Anonymkode: 62daa...723 25
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #7 Skrevet 25. mars 2019 Dette er sånne ting fra svigerfamilien man bare må svelge. Anonymkode: c1779...286 1
SoWhat? Skrevet 25. mars 2019 #8 Skrevet 25. mars 2019 Hæ? Le da! Crazy humor. Men å le er bedre forsvar og angrep. Selv om angrep er minus. Ikke vær så nærtagende! 1
solmåneogstjerner Skrevet 25. mars 2019 #9 Skrevet 25. mars 2019 Kan det ikke ha vært en helt uskyldig kommentar? Altså ikke noe som har noe med deg å gjøre? Jeg har ikke nok fantasi til å tenke meg at dette var en stygg kommentar til meg altså... Men hvis han kommer med andre kommentarer som faktisk er stygge, så må du jo si ifra. 5
Clefable Skrevet 25. mars 2019 #10 Skrevet 25. mars 2019 Var det sagt i en humoristisk tone? Det er sånn jeg og venner/familie kan tulle med hverandre i alle fall. Dersom det var sagt i full alvor og dere ikke har en god tone fra før, kan jeg godt skjønne det var sårende. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #11 Skrevet 25. mars 2019 Her var svigerfar og frekk mot meg. Tilslutt var jeg ikke med på besøk. Følte at jeg sviktet svigermor, så jeg sa til mannen at jeg kunne være med bort, men at jeg snakker ikke med svigerfar. Har ikke snakket til han på snart to og et halvt år. Snakker han til meg svarer mann eller barna Vi er hos de en til to ganger i uken. De har feiret jul hos oss og vært på bursdager. Anonymkode: 0fcd3...988
Gjest O.G. Skrevet 25. mars 2019 #12 Skrevet 25. mars 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er sånne ting fra svigerfamilien man bare må svelge. Anonymkode: c1779...286 Må man ikke nei.
Gjest Mass Skrevet 25. mars 2019 #13 Skrevet 25. mars 2019 Le høyt og kommenter tilbake "Ja, er det her søppeldyngene samles..? Godt retningssansen er i orden i det minste 😉"
Populært innlegg Salvie Skrevet 25. mars 2019 Populært innlegg #14 Skrevet 25. mars 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her var svigerfar og frekk mot meg. Tilslutt var jeg ikke med på besøk. Følte at jeg sviktet svigermor, så jeg sa til mannen at jeg kunne være med bort, men at jeg snakker ikke med svigerfar. Har ikke snakket til han på snart to og et halvt år. Snakker han til meg svarer mann eller barna Vi er hos de en til to ganger i uken. De har feiret jul hos oss og vært på bursdager. Anonymkode: 0fcd3...988 Seriøst? Du er da et voksent menneske, du burde oppføre deg deretter. Å ikke snakke med noen du ofte er i samme rom med og la mannen eller barna! svare for deg er skikkelig drøyt. 56
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #15 Skrevet 25. mars 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her var svigerfar og frekk mot meg. Tilslutt var jeg ikke med på besøk. Følte at jeg sviktet svigermor, så jeg sa til mannen at jeg kunne være med bort, men at jeg snakker ikke med svigerfar. Har ikke snakket til han på snart to og et halvt år. Snakker han til meg svarer mann eller barna Vi er hos de en til to ganger i uken. De har feiret jul hos oss og vært på bursdager. Anonymkode: 0fcd3...988 Ufattelig barnslig holdning du har. Sitter du der å nekter å svare som en 3 åring? Å barna å mannen din må svare fordi en voksen dame nekter å svare! Hva er det han har gjort som har endt med at du faktisk velger å ikke svare han? Hva med å snakke med han å løse problemet. Fatter ikke at ektemannen din aksepterer den slags holdning overfor hans egen far. Voks opp! Anonymkode: 607f1...5bf 37
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #17 Skrevet 25. mars 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her var svigerfar og frekk mot meg. Tilslutt var jeg ikke med på besøk. Følte at jeg sviktet svigermor, så jeg sa til mannen at jeg kunne være med bort, men at jeg snakker ikke med svigerfar. Har ikke snakket til han på snart to og et halvt år. Snakker han til meg svarer mann eller barna Vi er hos de en til to ganger i uken. De har feiret jul hos oss og vært på bursdager. Anonymkode: 0fcd3...988 Og dette gjør dere flere ganger i uka? Mye god stemning for store og små, da, skjønner jeg. Jeg er veldig, veldig nysgjerrig på hva som utløste dette, kjenner jeg. Anonymkode: cd70d...ab5 27
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #18 Skrevet 25. mars 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her om dagen. Jeg syntes han kommer med for mye frekt, og blir faktisk såret. Mannen min stod der og han sa ingenting. Hva burde jeg si til han neste gang han er frekk? Han er sånn både mot meg og mannen min. Anonymkode: 95907...e7a Hadde svigerfar sagt noe sånt til meg, så hadde jeg automatisk oppfattet det som humoristisk ment, og flirt, evt splkt tilbake. Nå kan det jo hende at det er noe med forholdet mellom deg og svigerfaren din som tilsier at din reaksjon blir en annen, men det sier du jo i tilfelle ingenting om. Anonymkode: cd70d...ab5 18
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #19 Skrevet 25. mars 2019 "Kan du ikke slutte å si sånt. Det er ikke noe hyggelig". "Kan du gi deg? Det er så lite hyggelig". "Du er ikke noe morsom." "Slutt nå med sånne kommentarer". På bemerkninger om at du er sur og overreagerer: "Ja, jeg blir bare sur. Det er ikke noe hyggelig. Jeg er lei av det for lenge siden." Bare vær sur, hver gang en sånn kommentar kommer, og be ham å slutte. Ikke vær sur ellers (fordi de kommer, eller andre ting. Bare dette, hver gang). Anonymkode: ce00b...d44 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #20 Skrevet 25. mars 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her om dagen. Jeg syntes han kommer med for mye frekt, og blir faktisk såret. Mannen min stod der og han sa ingenting. Hva burde jeg si til han neste gang han er frekk? Han er sånn både mot meg og mannen min. Anonymkode: 95907...e7a Ikke ta alt så personlig! Så slitsomt 🙈 Anonymkode: 592df...f16 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå