Andrine22 Skrevet 17. april 2005 #1 Skrevet 17. april 2005 Ja, jeg har bestilt en kul bikini gjennom et blad. Og i dag prøvde jeg den. Klatret opp på vaskemaskina for å se hvordan den så ut bak (Speilet er høyt!). :o Jeg fikk sjokk! Joda- bikinien var fin den, og "stussen" var ikke så aller værst den heller... Men, huden på lårene derimot! Jeg fikk sjokk! Joda- jeg snakker om de berømte cellulittene. De var ikke til å ta feil av. Det hjelper da ikke at stussen ikke er aller værst- når låra ser helt "herpa" ut! Jeg er litt i sjokk og misliker meg selv veldig nå, skikkelig lei meg! Det er jo snart sommer... Så til spørsmålet, til dere som har prøvd Cellulex. Hva synes dere om produktet? Hjalp det? Hvor lang tid tok det før du så bedring? (Jeg skjønner at produktet bare hjelper i den tiden du bruker det, og så kommer de tilbake når man slutter- og det er helt greit, det viktigste er på sommeren!). Lurer på om jeg skal prøve produktet- ikke for å bli tynnere, men for å skjule iallfall litt av cellulittene, slik at jeg tør å gå i min nye bikini... Håper på masse svar! (Dere som har prøvd noe annet som har hjulpet kan gjerne svare på hva dere har brukt og hvor mye det kostet). Tusen takk, damer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå