AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #1 Skrevet 25. mars 2019 Den homofile kompisen min kysset bestevenninna mi mens hun sov når han overnatta. Hun vet ingenting enda og han har ikke tenkt å si noe ettersom alt bare var platonisk. vil på en måte ikke si noe siden det kan ødelegge vennskapet mellom de - og de nettopp har vært i en stor krangel relatert til noe annet og så vidt skværa opp. men hvis jeg hadde vært i hennes posisjon ville jeg selvfølgelig vite om det. hva hadde dere gjort? Anonymkode: c7dd8...63d
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #2 Skrevet 25. mars 2019 100 % homofil, sikker? Synes ikke det er så big deal og noe å reagere på. Så hadde sagt det uten å tenkt at det skulle være noe problem. Anonymkode: a4a29...e85 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #3 Skrevet 25. mars 2019 Er det et tema når hun ikke engang våknet av det!? Herremin. Si det til henne da.. Anonymkode: 8cd76...3ab 1
Ripshagen Skrevet 31. mars 2019 #4 Skrevet 31. mars 2019 Hadde ikke brydd meg om noen ga meg et suss når jeg sov..
Clefable Skrevet 31. mars 2019 #5 Skrevet 31. mars 2019 Når det ikke er noen seksuell motivasjon der, ser jeg ikke helt problemet. Jeg synes et platonisk kyss kan sammenlignes mer med en klem, og klemmer har jeg gitt venner som sover før.
megda Skrevet 31. mars 2019 #6 Skrevet 31. mars 2019 hva var settingen? et natta-kyss i fylla? var hele tunga inne i munnen på jenta? Om det ikke er en big deal, så kan han vel bare si det til henne selv. du kan vel snakke med han om det også få han til å si det, fordi du er usikker på om det er en "big deal". 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #7 Skrevet 31. mars 2019 Ingen big deal? Jeg hadde synes det var et stort overtramp hvis en kompis kysset meg mens jeg sov. Det er faktisk bare typen min som får lov til å drive å kysse meg på munnen! Frekt! Hvorfor i all verden skulle han kysse henne mens hun sov? Jeg klarer ikke å se for meg et eneste scenario der det er natuelig å kysse på folk som ikke er kjæresten din MENS DE SOVER. Han må jo totalt mange sosiale antenner når han synes dette er innafor, spesielt når man nettopp har skværet opp etter en stor krangel. Jeg synes hun fortjener å vite hva slags «venner» hun har... Om det skal ødelegge vennskapet får være opp til henne å avgjøre. Ikke deg... Anonymkode: 2c84b...ee6
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #8 Skrevet 31. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er faktisk bare typen min som får lov til å drive å kysse meg på munnen! Frekt! Hvor står det at det var på munnen? Anonymkode: e24f9...1e8 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #9 Skrevet 31. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen big deal? Jeg hadde synes det var et stort overtramp hvis en kompis kysset meg mens jeg sov. Det er faktisk bare typen min som får lov til å drive å kysse meg på munnen! Frekt! Hvorfor i all verden skulle han kysse henne mens hun sov? Jeg klarer ikke å se for meg et eneste scenario der det er natuelig å kysse på folk som ikke er kjæresten din MENS DE SOVER. Han må jo totalt mange sosiale antenner når han synes dette er innafor, spesielt når man nettopp har skværet opp etter en stor krangel. Jeg synes hun fortjener å vite hva slags «venner» hun har... Om det skal ødelegge vennskapet får være opp til henne å avgjøre. Ikke deg... Anonymkode: 2c84b...ee6 Dramaqueen!!!! Anonymkode: 52673...94d 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #10 Skrevet 31. mars 2019 Det er en ganske sær greie å gjøre. Man tar ikke på mennesker som sover, med mindre man er kjærester og selv da burde man være klar over spillereglene Anonymkode: f4059...028 1
tirben Skrevet 31. mars 2019 #11 Skrevet 31. mars 2019 På 25.3.2019 den 2.08, AnonymBruker skrev: Den homofile kompisen min kysset bestevenninna mi mens hun sov når han overnatta. Hun vet ingenting enda og han har ikke tenkt å si noe ettersom alt bare var platonisk. vil på en måte ikke si noe siden det kan ødelegge vennskapet mellom de - og de nettopp har vært i en stor krangel relatert til noe annet og så vidt skværa opp. men hvis jeg hadde vært i hennes posisjon ville jeg selvfølgelig vite om det. hva hadde dere gjort? Anonymkode: c7dd8...63d Ser ikke problemet! Må det gjøres noe ??? 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #12 Skrevet 31. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor står det at det var på munnen? Anonymkode: e24f9...1e8 Nei, du har vel rett i at det ikke står at det var på munnen. For min del spiller det ikke kjempestor rolle heller, det er da ikke normalt å gå å kysse venner som sover hverken her eller der. Hvorfor i all verden kysset han henne? Hva var foranledningen? Bare fordi han hadde lyst? Dere som synes det er innafor å nusse på folk i søvne. Er det innafor å kose dem litt på puppen og? Hva med litt stryking i skrittet? For min del er det ikke innafor å gjøre slike ting uten samtykke. Folk har ulike intimgrenser. Klart man overlever et kyss uten store traumer. Men respektløst er det like fullt. Ser noen her mener jeg er dramaqueen. Det kan jeg leve greit med. Min dramaqueen-side får ligge godt i skjul - siden ingen jeg kjenner synes det er naturlig å kysse venner som sover... Anonymkode: 2c84b...ee6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå