Gå til innhold

ødelagt sexliv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjempe flaut... men jeg merker ingenting under sex, samboer merker heller ikke så mye.

Kjennes ut som vaginaen min bare blir større og større :( hva gjør jeg og hvem skal jeg ta kontakt med?

har hatt lite følelser der nede siden jeg fødte sønnen min for 12 år siden, kun født et barn og ks med nr 2.

Anonymkode: c9633...f19

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjempe flaut... men jeg merker ingenting under sex, samboer merker heller ikke så mye.

Kjennes ut som vaginaen min bare blir større og større :( hva gjør jeg og hvem skal jeg ta kontakt med?

har hatt lite følelser der nede siden jeg fødte sønnen min for 12 år siden, kun født et barn og ks med nr 2.

Høres ut som du tar tak minst 11 år for seint, men bedre nå enn aldri. 

Du kontakter fastlegen din og sier at du mistenker fødselsskade. Så kan legen henvise deg til videre utredning. 

Anonymkode: 685e6...e5a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elvie Appstyrt bekkenbunnstrener (også kalt knipetrener) :):):tommelopp: Tips jeg fikk fra gynekologen. Hun var meget imponert over produktet selv.. :tommelopp:

Skjermbilde 2019-03-25 kl. 01.08.33.png

Anonymkode: 5b04f...2cf

AnonymBruker
Skrevet

Det var en lur app!

Anonymkode: 96c76...7d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...