Gjest Valhall Skrevet 24. mars 2019 #1 Skrevet 24. mars 2019 Jobber innen helsevesenet. Opplever at kollegaer er tydelig rasistiske på fb. I tillegg hender det at de blir venn med pasienter på fb. Hvor går grensene her?
Apekatten Skrevet 24. mars 2019 #2 Skrevet 24. mars 2019 Rasisme er aldri greit. Jeg synes ikke det er greit å bli venn med pasienter på Facebook, det synes jeg er uproft, man skal skille mellom jobb og privatliv.
Tibbie Skrevet 24. mars 2019 #3 Skrevet 24. mars 2019 Ah, man virker jo så dum og lavt utdannet når man sprer rasistiske ting på nett. Man er jo en idiot for at man er rasist, men man er enda mer idiot om man ikke skjønner at det er idiotisk å dele det på nett! At de blir venner med pasienter på SoMe ville ikke jeg brydd meg med, men det er ganske idiotisk å dele rasistiske ting på nett når man er i et omsorgsyrke (spesielt om dine pasienter kan se det!). Jeg ville i hvert fall valgt deg bort som min behandler.
Gjest Valhall Skrevet 24. mars 2019 #4 Skrevet 24. mars 2019 19 minutter siden, Tibbie skrev: Ah, man virker jo så dum og lavt utdannet når man sprer rasistiske ting på nett. Man er jo en idiot for at man er rasist, men man er enda mer idiot om man ikke skjønner at det er idiotisk å dele det på nett! At de blir venner med pasienter på SoMe ville ikke jeg brydd meg med, men det er ganske idiotisk å dele rasistiske ting på nett når man er i et omsorgsyrke (spesielt om dine pasienter kan se det!). Jeg ville i hvert fall valgt deg bort som min behandler. Er så enig. Og et stort poeng det å bli valgt bort som behandler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå