Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2005 #1 Skrevet 17. april 2005 Jeg er så stolt at det finnes mennesker som dere der ute som støtter hverandre uansett situasjonen dere befinner dere i. Blir virkelig rørt! Jeg titter innom både her og på Graviditetsforumet i ny og ne. Prøver ikke å bli gravid ennå, men vi henger oss nok på i løpet av sommeren/høsten. Ønsker ikke å ta noe på forskudd. Tror ikke at jeg vil bli gravid noe raskere enn andre, derfor vil jeg forberede meg selv på hva vi kan vente oss når det er vår tur til å bli prøvere. Takk for at dere er til!
Snuppelure Skrevet 17. april 2005 #2 Skrevet 17. april 2005 Velkommen etter når det blir deres tur. Jeg synes ikke du skal tenke på at det kan ta lang tid og bli vanskelig og slikt. Kos deg du, og tenk at dette skal bli romantisk og i mål på 2-3 forsøk. Selv er jeg en langtidssliter somhar prøvd i over 2 år og nå er igang med IVF. Det er ingen ting jeg unner noen andre i det hele tatt. Akkurat nå er det helt greit og fint på sin måte, men veien hit har vært jævelig. Så tenk positivt! Og gled deg til dere setter i gang. Og for det det måtte være verdt, -jeg opptar en plass på den kjipe siden av statestikken, det betyr at det er en ledig til deg på enkle siden! Lykke til med prøvingen!
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #3 Skrevet 21. april 2005 Så fint svar! Det skal jeg ta med meg videre på veien...takk! Det ordner seg for snille piker, som min far pleier å si.
Imax Skrevet 21. april 2005 #4 Skrevet 21. april 2005 Det er jo noe av det som er best med KG synes jeg, folk støtter opp! Her snakker jeg om ting jeg ikke fikser å snakke med mange andre om (fordi man blir forpliktet til å holde folk oppdatert osv), og får mange innspill, ideer og ikke minst støtte som du sier. Og det er deilig å snakke med folk som er i samme situasjon, og ikke bare skal forstå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå