Gå til innhold

Sprø tanker som dukker opp i kampens hete med barna som man aldri ville gjort i virkeligheten! (galgenhumor)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker på situasjoner der man føler seg så hjelpesløs med å f.eks å trøste barnet, at man begynner å fantasere om de rareste ting. Det tror jeg er ganske normalt. Jeg er klar over at man står i en veldig vond situasjon når man har disse tankene, og er desperat men man må kunne smile litt av noen av dem i ettertid. Jeg ser for meg at flere har fantasert om mye surealistisk🤗

En gang fikk jeg lyst til å feste bilstolen med babyen på taket! Jeg var strandet på en rasteplass etter gråt i bilen  og babyen ble rasende hver gang jeg prøvde å sette h*n tilbake i bilstolen. 🤯 Jeg vurdere å gå hjem som ville tatt flere timer.

Denne er veldig uskyldig, men har fantasert om å feste smokken med en strikk rundt babyens hode fordi hn drev å spyttet den ut hele tiden, og gråt fordi hn ville ha den tilbake. 

Har flere som ikke er særlig komiske, men sånne tanker om å la baby sitte i bilen mens jeg går meg en tur, fordi jeg var så ekstremt sliten og hadde et sterkt behov for å hvile ørene. 🙈ufff... Elsker ungen min og ville aldri forlatt eller såret hn, men jeg får sånne tanker i mellom. 

Anonymkode: 5b974...c82

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Håpe på å bli så syk at jeg havner på sykehus så jeg får slappet av og får det rolig rundt meg. 

Håpe på å knekke en fot så jeg måå få hjelp i hverdagen.

Dette er tanker jeg har tenkt når jeg har vært ekstremt sliten. 

Anonymkode: de264...9df

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...