AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #1 Del Skrevet 24. mars 2019 Har vært på en hel del dates med en mann. Han virker veldig oppegående og morsom. Jeg har fått en mistanke om at han er kanskje en person som tar mest mulig og ikke gir særlig mye tilbake. Jeg vet ikke om det stemmer helt enda, og har derfor tenkt å gå på noen flere dates og se om han fortsetter i samme spor eller om han har tenkt å gi meg mer på de neste datene enn det han har gjort. Hvis han fortsetter i samme spor har jeg tenkt å avslutte det, da jeg ikke vil være med en mann som vil jeg skal være mammaen hans. Jeg tror også han snakker med andre damer fortsatt fordi jeg har sett at det har poppet opp varsler på tinder flere ganger. Ikke at det er noe galt i det da vi ikke har avtalt noen form for eksklusivitet enda. Jeg har ikke engang snakket med noen andre menn så lenge jeg har datet han jeg har datet nå. Men så er det en mann som i dag har invitert meg på date. Jeg har egentlig lyst å takke ja fordi han virker ganske flott. Men så tenker jeg på om det er umoralsk å gå på date med han når jeg fortsatt dater han andre? Jeg kan selvsagt hale det ut noen uker med sistnevnte og i løpet av disse ukene bestemme meg for om jeg vil fortsette med førstnevnte om det er et bedre alternativ. Hva synes dere? Anonymkode: 9a213...07b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #2 Del Skrevet 24. mars 2019 Jeg tenker: dere er ikke eksklusive foreløpig, dra på date med han andre, ikke no stress det. Anonymkode: f1ce3...81b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #3 Del Skrevet 24. mars 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker: dere er ikke eksklusive foreløpig, dra på date med han andre, ikke no stress det. Anonymkode: f1ce3...81b Helt enig i dette. I dagens datingkultur, hvor «alle» er på Tinder og mange dater flere samtidig, er det ingen grunn til å la være å gjøre det samme selv. Dra på date og kos deg!☺️ Anonymkode: 7f99a...887 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #4 Del Skrevet 25. mars 2019 Så lenge eksklusivitet ikke er avtalt er det bare å gjøre det. Men ville ikke kommet med dårlige unnskyldninger om han spør hva du skal. Faktisk kan kanskje det å ta en revisit på spørsmålet om eksklusivitet kanskje vekke han litt? Da blir det også mulighet for å si hva som ikke er helt der du ønsker Anonymkode: 6a2b5...fca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå