Gjest Hagejenta Skrevet 24. mars 2019 #1 Skrevet 24. mars 2019 Hei. Jeg mistenker at en jeg kjenner har blokkert nr mitt, å har lest at man kan teste det ut ved å sende Imessage, å hvis personen har blokkert deg står det levert under hele tiden (altså at personen aldri ser det), men når jeg sendte meldingen, så står det ikke levert eller noe under. Så jeg testa det ut med en annen person som jeg vet ikke har blokkert meg, å da sto det levert under. Betyr det at han har blokkert meg ettersom det ikke står levert eller noe under meldingen?
Amistad Skrevet 24. mars 2019 #2 Skrevet 24. mars 2019 nop. man kan selv velge under innstillinger om man vil vise at man har lest mld eller ikke. har ingenting med om noen har blokkert deg eller ikke.
Gjest Hagejenta Skrevet 24. mars 2019 #3 Skrevet 24. mars 2019 Akkurat nå, Amistad skrev: nop. man kan selv velge under innstillinger om man vil vise at man har lest mld eller ikke. har ingenting med om noen har blokkert deg eller ikke. åja, okei tusentakk for svar, da vet jeg det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå