AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #61 Skrevet 28. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan du anbefale en kjemisk peeling til kombihud? Anonymkode: 5b0db...461 Som med andre produkter varierer jeg en del. Jeg bruker ulike med AHA syre (også kalt fruktsyre), REN har flere gode, og er veldig prisvennlig. Dr jart.Dermaclear er en favoritt. Cure peeling gel (Koreansk) går det også en del av. Anonymkode: a2b95...626
Rowan Skrevet 28. januar 2020 #62 Skrevet 28. januar 2020 Funker setting spray for å beskytte sminken mot regn, så den ikke renner?
Djungelvrål Skrevet 28. januar 2020 #63 Skrevet 28. januar 2020 2 timer siden, Rowan skrev: Funker setting spray for å beskytte sminken mot regn, så den ikke renner? Nei...men de fleste foundations er jo ganske vannfaste. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #64 Skrevet 28. januar 2020 Ja, jeg bruker begge deler hver gang jeg sminker meg, om så bare et lite lag hverdagssminke. Ser ikke poenget med å klæsje på sminke uten å ta de nødvendige grepene for at det skal sitte fint. Anonymkode: 5c7d4...c55 2
Djungelvrål Skrevet 28. januar 2020 #65 Skrevet 28. januar 2020 Jeg har sikkert prøvd 10-15 primere opp igjennom og alle unntatt en gjorde at sminken ble mer synlig og kakete. Da ser jeg liten vits, målet mitt er jo at jeg til daglig skal se mest mulig naturlig ut. Mer produkt lager mer tekstur, det jo ganske logisk. Denne fra Guerlain er helt fantastisk, men bruker den bare til spesielle anledninger. Den føles mer som et serum enn en primer, kjøler huden ørlite, skaper litt glød, gjør at ansiktet får et lite løft, gjør at sminken legger seg finere. Den varer lenge når jeg bare bruker den f.eks 2 ganger pr måned. Helgeluksus! https://www.blivakker.no/product/3104385?gclid=CjwKCAiA1L_xBRA2EiwAgcLKA_eWhZyP28sv1Q2C86-Xz2-F3vgL_GpsThmE7ipAUCIjbejg8haBEhoCDY8QAvD_BwE Beste settingspray er denne: https://www.kicks.no/urban-decay/makeup/base/setting-spray/all-nighter-setting-spray-118-ml?gclid=CjwKCAiA1L_xBRA2EiwAgcLKA21A1p6h_XSgSJT8d7W0s4HZT6Qi70gisc-3W64fEkem3bw8oxKLvhoCqzYQAvD_BwE
Gjest Kritt Skrevet 30. januar 2020 #66 Skrevet 30. januar 2020 På 29.1.2020 den 0.48, Apocalypte skrev: Jeg har sikkert prøvd 10-15 primere opp igjennom og alle unntatt en gjorde at sminken ble mer synlig og kakete. Da ser jeg liten vits, målet mitt er jo at jeg til daglig skal se mest mulig naturlig ut. Mer produkt lager mer tekstur, det jo ganske logisk. Denne fra Guerlain er helt fantastisk, men bruker den bare til spesielle anledninger. Den føles mer som et serum enn en primer, kjøler huden ørlite, skaper litt glød, gjør at ansiktet får et lite løft, gjør at sminken legger seg finere. Den varer lenge når jeg bare bruker den f.eks 2 ganger pr måned. Helgeluksus! https://www.blivakker.no/product/3104385?gclid=CjwKCAiA1L_xBRA2EiwAgcLKA_eWhZyP28sv1Q2C86-Xz2-F3vgL_GpsThmE7ipAUCIjbejg8haBEhoCDY8QAvD_BwE Beste settingspray er denne: https://www.kicks.no/urban-decay/makeup/base/setting-spray/all-nighter-setting-spray-118-ml?gclid=CjwKCAiA1L_xBRA2EiwAgcLKA21A1p6h_XSgSJT8d7W0s4HZT6Qi70gisc-3W64fEkem3bw8oxKLvhoCqzYQAvD_BwE Siden du tydeligvis har litt peiling og erfaring - hvilken foundationen anbefaler du, helst til voksen hud (40+)?
Djungelvrål Skrevet 31. januar 2020 #67 Skrevet 31. januar 2020 12 timer siden, Kritt skrev: Siden du tydeligvis har litt peiling og erfaring - hvilken foundationen anbefaler du, helst til voksen hud (40+)? Bruker mest "drugstore" i foundations da jeg bruker det daglig og ikke gidder å betale 400 kr for en ny hver 3 måned. Liker godt True Match fra Loreal, denne er "dewy" og ikke veldig dekkende men jevner ut huden fint. Av middels dekkende elsker jeg Loreal Infallible 24 h freshwear, denne dekker bedre og ser ikke kakete eller tørr ut på huden. En som er litt mer dekkende som jeg liker godt er Maybelline Dream Urban cover, men ikke bruk denne om du ska på fest og risikerer å bli tatt bilde av. Den har spf 50 og du kommer garantert til å få et snehvitt ansikt på bilder da den gir flashback, En annen god dekkende en er Wetn Wild Photo fokus, eneste minus er at den lukter litt rart. Bruker fuktet beautyblender til å påføre med til alle foundtations. Ingen av disse jeg nevner fremhever linjer i huden, et godt tips er å påføre et par dr olje i ansiktet etter fukt.krem, da legger sminken seg litt finere og mer sømløst.
Gjest ab123 Skrevet 31. januar 2020 #68 Skrevet 31. januar 2020 Bruker primer og settingspray. Har aldri hørt om settingpudder.
Gjest Kritt Skrevet 31. januar 2020 #70 Skrevet 31. januar 2020 7 timer siden, Apocalypte skrev: Bruker mest "drugstore" i foundations da jeg bruker det daglig og ikke gidder å betale 400 kr for en ny hver 3 måned. Liker godt True Match fra Loreal, denne er "dewy" og ikke veldig dekkende men jevner ut huden fint. Av middels dekkende elsker jeg Loreal Infallible 24 h freshwear, denne dekker bedre og ser ikke kakete eller tørr ut på huden. En som er litt mer dekkende som jeg liker godt er Maybelline Dream Urban cover, men ikke bruk denne om du ska på fest og risikerer å bli tatt bilde av. Den har spf 50 og du kommer garantert til å få et snehvitt ansikt på bilder da den gir flashback, En annen god dekkende en er Wetn Wild Photo fokus, eneste minus er at den lukter litt rart. Bruker fuktet beautyblender til å påføre med til alle foundtations. Ingen av disse jeg nevner fremhever linjer i huden, et godt tips er å påføre et par dr olje i ansiktet etter fukt.krem, da legger sminken seg litt finere og mer sømløst. Tusen takk 🙂 skal sjekke ut noe av dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå