AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #1 Skrevet 24. mars 2019 Er ofte på hotell i forbindelse med jobb. Har jo selvfølgelig sex med mannen min når jeg er hjemme, men hva er det som gjør at man blir så sykt kåt på hotell? Det er noe eget på et vis. Jeg må alltid onanere når jeg er på hotell. Jeg kan vel ikke være alene om dette? Anonymkode: c4cb4...b43
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #2 Skrevet 24. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ofte på hotell i forbindelse med jobb. Har jo selvfølgelig sex med mannen min når jeg er hjemme, men hva er det som gjør at man blir så sykt kåt på hotell? Det er noe eget på et vis. Jeg må alltid onanere når jeg er på hotell. Jeg kan vel ikke være alene om dette? Anonymkode: c4cb4...b43 Da er vi to med samme greie 😊 M39 Anonymkode: a98e5...34b
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #3 Skrevet 24. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ofte på hotell i forbindelse med jobb. Har jo selvfølgelig sex med mannen min når jeg er hjemme, men hva er det som gjør at man blir så sykt kåt på hotell? Det er noe eget på et vis. Jeg må alltid onanere når jeg er på hotell. Jeg kan vel ikke være alene om dette? Anonymkode: c4cb4...b43 Tviler på at du er det. Anonymkode: b3409...471
Gjest NotYou Skrevet 24. mars 2019 #4 Skrevet 24. mars 2019 (endret) Hotell har motsatt effekt hos meg. Har sex med mannen når vi ferierer, men har aldri onanert på hotell. Jeg blir litt sånn bakteriefreak.. Syns det er ekkelt å tenke at andre har ligget i senga, selv om det er nytt og rent sengtrekk 🙈 Elsker å komme hjem til min egen seng igjen! sorry for å ødelegge runketråden med noe annet enn svaret du håpte på 🤷🏻♀️ Endret 24. mars 2019 av NotYou
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #5 Skrevet 24. mars 2019 Akkurat nå, NotYou skrev: Hotell har motsatt effekt hos meg. Har sex med mannen når vi ferier, men har aldri onanert på hotell. Jeg blir litt sånn bakteriefreak.. Syns det er ekkelt å tenke at andre har ligget i senga, selv om det er nytt og rent sengtrekk 🙈 Elsker å komme hjem til min egen seng igjen! Er din seng så ren da? Har ikke vaginen din utflod? Anonymkode: af4bf...8a7 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #6 Skrevet 24. mars 2019 Samme her. Jeg reiser også mye i jobb og onanerer hver kveld på hotellet. Mye oftere enn hjemme. Men jeg er ryddig av meg og spruter bare i en håndduk. Skjønner ikke greia med de som må spyle ned hele rommet og tørke seg på gardinene. Hvis vi er så mange som er kåte når vi bor på hotell, så kunne vi kanskje hjelpe hverandre? Jeg fantaserer ofte om at det ligger en kvinne på rommet ved siden av og onanerer; vi hører hverandres stønning og hun kommer og banker på... Anonymkode: 21e1a...e23
Gjest NotYou Skrevet 24. mars 2019 #7 Skrevet 24. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er din seng så ren da? Har ikke vaginen din utflod? Anonymkode: af4bf...8a7 Sengen vår skiftes på annenhver lørdag, så noe renere er den nødvendigvis ikke, men det er ikke bakterier fra andre mennesker der Jeg ville heller aldri ha kjøpt en brukt madrass eller en brukt seng. Jeg liker bare ikke tanken på at andre, ukjente mennesker har ligget der før. Mange mennesker er skikkelig uhygieniske Hva utflod har med senga mi å gjør skjønner jeg ikke. Jeg ligger ikke å renner utflod ut i senga
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #8 Skrevet 24. mars 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ofte på hotell i forbindelse med jobb. Har jo selvfølgelig sex med mannen min når jeg er hjemme, men hva er det som gjør at man blir så sykt kåt på hotell? Det er noe eget på et vis. Jeg må alltid onanere når jeg er på hotell. Jeg kan vel ikke være alene om dette? Anonymkode: c4cb4...b43 Det er hos "noen andre" og man føler at man kan bli tatt på fersken. Anonymkode: b7e89...186
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #9 Skrevet 24. mars 2019 Forøvrig helper det godt på når det kommer sexlyder fra naborommene. Det er næring til fantasien det, og det er sjelden jeg kommer så kraftig som da. Anonymkode: 21e1a...e23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå