Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2005 #1 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg skulle flytte på rullgardina og har kommet til å rulle den helt ut. Når jeg hengte den opp igjen vil den ikke rulle seg opp. "Spretten" i den er borte. Hva har jeg gjort galt og hvordan kan jeg rette på det? Er den helt ødelagt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl Skrevet 17. april 2005 #2 Del Skrevet 17. april 2005 Du må stramme fjæren, den er ikke ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2005 #3 Del Skrevet 17. april 2005 Hvordan gjør jeg det da? Det som skjedde var at knotten i den ene enden hang igjen i veggfestet da jeg tok den ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl Skrevet 17. april 2005 #4 Del Skrevet 17. april 2005 Løsne rullgardinen på den ene siden, dra den ned, vri fjæren slik at gardinen ruller opp, fest den på plass igjen. Skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #5 Del Skrevet 18. april 2005 Eh, ikke helt sikker, men jeg fått den til å virke. Snurra den opp etpar ganger til i går og kila den fast oppe sånn at den ikke skulle dette ned. Da jeg SKULLE ha den ned så var den i orden igjen. Har sikkert fått stramma fjæra da. Takk for hjelpa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå