AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #1 Del Skrevet 24. mars 2019 Noen som har utført, eller kjenner andre som har forstørret brystene med eget fett? Jeg har små silikonpupper som er innkapslet og harde. Gjorde ny operasjon, samme resultat. Vurderer derfor dette. Noen som har erfaringer/anbefalinger? Anonymkode: eb29e...ade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #2 Del Skrevet 24. mars 2019 Jeg spurte også om dette hos kirurgen, men fikk beskjed om at det er lite populært fordi resultatet ikke blir så bra. Man får ikke formet brystene slik man ønsker - fett oppfører seg jo litt mer som det vil. Anonymkode: c440c...dad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #3 Del Skrevet 24. mars 2019 Men det er jo dette mange kreftoffere får? Min kirurg var også negativ. Men jeg har pga kapsel små tennisball-pupper jeg er veldig fremmedgjort for. Om jeg tar ut implantatene er jeg helt flat. Og det klarer jeg ikke. Anonymkode: eb29e...ade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #4 Del Skrevet 25. mars 2019 Ingen flere? Anonymkode: eb29e...ade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #5 Del Skrevet 25. mars 2019 Dytt Anonymkode: 43339...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #6 Del Skrevet 25. mars 2019 Står masse om erfaringer med det på RealSelf.com Anonymkode: 1718b...3c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 25. mars 2019 #7 Del Skrevet 25. mars 2019 Realself.com Her kan du lese mye om operasjonen og se resultatene. Har vurdert det selv pga vektnedgang, men etter å ha sett på den siden tror jeg at jeg klarer meg best uten. Men skulle jeg først fettsugd meg hadde jeg samtidig sprøytet det inn i brystene og krysset fingrene. Dessverre sies det at veldig mye av fettet forsvinner innen et par år, så det er litt bortkastet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå