Gjest. Skrevet 24. mars 2019 #1 Skrevet 24. mars 2019 Jeg er en jente på 16år. Nylig ble jeg invitert med på ferie av moren til kjæresten min (han er 16 år). Hun vil spandere hotel og mat og hele pakka, slik at jeg, hun, kjæresten og broren kan dra på ferie sammen. Vi har vært i et forhold i 3 måneder og er ganske seriøse, men problemet er: skal jeg la henne spandere eller bare droppe turen?
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #2 Skrevet 24. mars 2019 Her hadde jeg takket ja. Er jo utrolig snillt av henne. Hun har invitert deg og vil spandere så står hun for det. Men er jo greit å ta med egne lommepenger som du kan bruke til å kjøpe egne ting. Hva sier dine foreldre til dette? Anonymkode: 1c00a...b7b
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. mars 2019 #3 Skrevet 24. mars 2019 Om du får lov av dine foreldre, syns jeg du skal takke ja
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #4 Skrevet 24. mars 2019 Har du møtt de før? Hvor lenge har du vært sammen med de i strekk før, hvis du har møtt de før? Hvordan går du i så fall overens med dem? Hvor lenge skal turen vare? Er turen lagt opp slik at du og typen din kan gå litt for dere selv, av og til også, eventuelt ha en kjærestemiddag alene, eller blir det slik at dere må holde tritt med de andre, og kjøre deres løp? Anonymkode: 8d7ae...4af
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #5 Skrevet 24. mars 2019 Ja, hva sier foreldrene dine om dette? Anonymkode: 117b3...04e
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #6 Skrevet 24. mars 2019 Diskuter det med foreldrene dine, ikke oss fremmede. Anonymkode: e4ed3...9bb
exictence Skrevet 24. mars 2019 #7 Skrevet 24. mars 2019 Si tuuusen takk, at du setter stor pris på det, og du gleder deg.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #8 Skrevet 24. mars 2019 21 minutter siden, exictence skrev: Si tuuusen takk, at du setter stor pris på det, og du gleder deg. Hun må jo spørre foreldrene sine først da, det er tross alt de som bestemmer.. Foreldrene må ta den avgjørelsen de mener er riktig for sin datter, det spørs jo også hvor de skal, hvor lenge de skal være borte, hvor godt foreldrene kjenner familie osv. Anonymkode: 187b2...f44 2
Clefable Skrevet 24. mars 2019 #9 Skrevet 24. mars 2019 Så lenge foreldrene dine sier at det er greit, ville jeg absolutt sagt ja. Det er jo kjempesnilt av henne. Jeg skjønner du kanskje kan få litt dårlig samvittighet av å få alt spandert, men husk at dette er noe hun tilbyr frivillig, og garantert fordi hun vil bli bedre kjent med deg og gjøre turen enda bedre for sønnen 1
Gjest BearMama Skrevet 24. mars 2019 #10 Skrevet 24. mars 2019 Om foreldrene dine sier ja så hvorfor ikke?
exictence Skrevet 24. mars 2019 #11 Skrevet 24. mars 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun må jo spørre foreldrene sine først da, det er tross alt de som bestemmer.. Foreldrene må ta den avgjørelsen de mener er riktig for sin datter, det spørs jo også hvor de skal, hvor lenge de skal være borte, hvor godt foreldrene kjenner familie osv. Anonymkode: 187b2...f44 Ja, klart det.
Gjest. Skrevet 24. mars 2019 Forfatter #12 Skrevet 24. mars 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du møtt de før? Hvor lenge har du vært sammen med de i strekk før, hvis du har møtt de før? Hvordan går du i så fall overens med dem? Hvor lenge skal turen vare? Er turen lagt opp slik at du og typen din kan gå litt for dere selv, av og til også, eventuelt ha en kjærestemiddag alene, eller blir det slik at dere må holde tritt med de andre, og kjøre deres løp? Anonymkode: 8d7ae...4af Spiser alltid middag med de når jeg er der og det lengste er vell rundt 2 timer i strekk uten å gå opp på rommet for å være alene. Turen skal vare rundt 1-2 uker og jeg kommer sånn ok overens med henne. Vet ikke helt hvordan turen er opplagt fordi alt begynner å bli planlagt først nå.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #13 Skrevet 24. mars 2019 Bare dra og kos deg! Ta de gode mulighetene du får her i livet😀 Anonymkode: e53a3...bbe
Gjest. Skrevet 24. mars 2019 Forfatter #14 Skrevet 24. mars 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her hadde jeg takket ja. Er jo utrolig snillt av henne. Hun har invitert deg og vil spandere så står hun for det. Men er jo greit å ta med egne lommepenger som du kan bruke til å kjøpe egne ting. Hva sier dine foreldre til dette? Anonymkode: 1c00a...b7b Er et problem fordi de mener jeg ikke burde la henne betale for meg og takke nei, men jeg vil overbevise de til å si ja, vet bare ikke helt hvordan.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #15 Skrevet 24. mars 2019 Jeg ville insistert på å betale mine flybilletter+min del av middagene, men hadde takka ja Anonymkode: a2322...199
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #16 Skrevet 24. mars 2019 1 time siden, Gjest. skrev: Jeg er en jente på 16år. Nylig ble jeg invitert med på ferie av moren til kjæresten min (han er 16 år). Hun vil spandere hotel og mat og hele pakka, slik at jeg, hun, kjæresten og broren kan dra på ferie sammen. Vi har vært i et forhold i 3 måneder og er ganske seriøse, men problemet er: skal jeg la henne spandere eller bare droppe turen? Er det langt unna? Kan dere komme dere dit på sykkel eller kollektiv, eller må dere kjøre bil eller fly? Det hadde vel vært mer miljøvennlig om dere teltet. Kan du ikke foreslå at dere gjør det istedenfor? Anonymkode: 92647...e0b
Gjest. Skrevet 24. mars 2019 Forfatter #17 Skrevet 24. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det langt unna? Kan dere komme dere dit på sykkel eller kollektiv, eller må dere kjøre bil eller fly? Det hadde vel vært mer miljøvennlig om dere teltet. Kan du ikke foreslå at dere gjør det istedenfor? Anonymkode: 92647...e0b Dette ville vært deres første tur til utlandet så jeg vil ikke bytte planene deres. 2 timers flytur
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #18 Skrevet 24. mars 2019 Akkurat nå, Gjest. skrev: Dette ville vært deres første tur til utlandet så jeg vil ikke bytte planene deres. 2 timers flytur Det er jo ikke mye klimavennlig da. Anonymkode: 92647...e0b
Perle Skrevet 25. mars 2019 #19 Skrevet 25. mars 2019 5 timer siden, Gjest. skrev: Er et problem fordi de mener jeg ikke burde la henne betale for meg og takke nei, men jeg vil overbevise de til å si ja, vet bare ikke helt hvordan. Herregud, så skadet opplegg. 🤯 Drit i foreldrene å ta nå imot alt godt dom kommer på din vei! 🙌🏻Både denne gangen og senere i livet. senere også!
The Kitten Skrevet 25. mars 2019 #20 Skrevet 25. mars 2019 6 timer siden, Gjest. skrev: Jeg er en jente på 16år. Nylig ble jeg invitert med på ferie av moren til kjæresten min (han er 16 år). Hun vil spandere hotel og mat og hele pakka, slik at jeg, hun, kjæresten og broren kan dra på ferie sammen. Vi har vært i et forhold i 3 måneder og er ganske seriøse, men problemet er: skal jeg la henne spandere eller bare droppe turen? Hva sier dine foreldre? Jeg hadde takket ja, men det er litt fordi jeg vet mine foreldre også ville spandert på kjæresten min. Om dine foreldre ikke har økonomi til det er det selvfølgelig helt ok, men du skal ikke ha dårlig samvittighet for å takke ja. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå