Gå til innhold

Trenger hjelp. Føler meg lurt i felle av elev.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er lærer på videregående. Har en klasse i kroppsøving hvor jeg har litt problemer med være 100% profesjonell. Jeg har høy utdannelse og vet veldig godt hva som er riktig og galt.

Jeg er rundt 30 og er gift og i et godt forhold uten barn. 

Har en elev som flørter veldig med meg på jobb. Er ikke i nærheten av å bli med på dansen, men jeg liker oppmerksomheten. Han er svært pen og godt trent og vet det nok selv også. Gjør alt han kan for å få blikk og kroppskontakt. Jeg er blid og høflig, men prøver å holde litt avstand. 

Jeg kommer aldri til å prøve meg på han, men ble helt satt ut i sist uke når jeg «ble lurt». Jeg gikk for å låse garderobene lenge etter timen når jeg var sikker på at alle elevene var ute. Ropte i forkant for å ikke gå inn hvis det var noen der. 

Gikk inn og møtte selvfølgelig han som stod med et håndkle rundt hodet sitt og tørket håret og snudde seg rundt mot meg kliss naken! Jeg svelget tungt og ropte unnskyld men blikket var bare limt til kroppen og spesielt kuken hans. Den var hard og veldig stor... tror han hadde planlagt det hele!

Jeg ble knallrød og nærmest sprang ut. Jeg ble helt satt ut. Kjempeflau og sur fordi jeg følte meg lurt inn i en felle... 

Tør ikke si ifra til avdelingsleder, og skal definitivt holde meg lengre unna han og aldri være nær garderoben fremover. Det er heller ingen fare for at jeg gjør noe som ikke er lov som lærer. 

Men jeg får han ikke ut av hodet mitt. Jeg fantaserer om å ha sex med han og tenker mye på hva jeg så. Føler han spiller et spill med meg, og at jeg gikk fem på. 

Noen som har råd om hvordan jeg bør unngå han,  ignorere han og håpe at han slutter. Var fint med oppmerksomhet, men han gikk absolutt altfor langt og jeg vil stoppe dette. Men han har liksom aldri gjort noe galt heller. Kan liksom ikke rapportere han for uanstendig oppførsel...

Anonymkode: b814b...4f7

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest BearMama
Skrevet

Her må du bare være profesjonell og se på han som det han er. Et barn.

Hold blikket unna han, unngå øyekontakt og være iskald. Du må slå av følelsesregisteret ditt og ikke la deg bli affektert av hans oppførsel. 

AnonymBruker
Skrevet

Han er nok ikke et barn og over seksuell lavalder, men du kan ikke ligge med elevene dine. 

Du må nok fortsatt skjekke og låse garderobene, så dette må du finne ei løsning på.

Anonymkode: 32ca5...011

AnonymBruker
Skrevet

Troll.

Anonymkode: bd83e...d13

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Skap en historie du kan fortelle deg selv i hodet ditt som gjør at du begynner å tenke  annerledes om han. 

Anonymkode: c39e1...9bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han er nok ikke et barn og over seksuell lavalder, men du kan ikke ligge med elevene dine. 

Du må nok fortsatt skjekke og låse garderobene, så dette må du finne ei løsning på.

For alle over 30 så er en tenåring et barn. 

Anonymkode: 6440d...f66

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er tredve, lillebroren min 22 for meg er han fortsatt en unge. 

Anonymkode: 4a2c5...9c4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Enig. I mitt hode er han ikke voksen, selv om han har en voksen kropp. Kommer garantert ikke til å ligge med han. Vil bare være mest mulig avvisende uten å være en dårlig lærer. Kommer til å ordne med andre som sjekker garderobe. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, BearMama skrev:

Her må du bare være profesjonell og se på han som det han er. Et barn.

Hold blikket unna han, unngå øyekontakt og være iskald. Du må slå av følelsesregisteret ditt og ikke la deg bli affektert av hans oppførsel. 

Tror det er lurt å være iskald. Godt råd!

• Liker 1
Gjest ThotSlayer
Skrevet

Føler jeg har sett dette på film før, men den gangen endte det annerledes

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer til å ordne med andre som sjekker garderobe. 

Da kommer eleven til å blotte seg for dem i den tro at du kommer. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skap en historie du kan fortelle deg selv i hodet ditt som gjør at du begynner å tenke  annerledes om han. 

Tror jeg gjør det allerede. Men frykter at han kommer til å prøve mye for å gjøre meg usikker...

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er tredve, lillebroren min 22 for meg er han fortsatt en unge. 

Ville vel uansett vært spesielt om du blei tent på din egen bror...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da kommer eleven til å blotte seg for dem i den tro at du kommer. 

Ja, da blir det ihvertfall synlig for andre hva han holder på med. Får si tydelig og høyt navn på en som sjekker garderobene da...

Gjest BearMama
Skrevet

Tror jeg gjør det allerede. Men frykter at han kommer til å prøve mye for å gjøre meg usikker...

Hva skulle han prøve på? Om noe lignende skjer igjen så opptrer du som den voksne og autoritære og gir han krystallklar beskjed om at atferden hans er uakseptabel og om det gjentar seg så ringer du foreldrene hans for et møte.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange på videregående er myndige og slett ikke barn. 

Men det er ikke ok å ligge med sine elever uansett. 

AnonymBruker
Skrevet

Du virker utrolig umoden TS. 

Anonymkode: 59df1...fc8

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du prøver ikke hardt nok hvis du tar deg selv i å like oppmerksomheten vel? Tillegg han egenskaper du finner frastøtende. 

Slikt tankearbeid fungerer hvertfall for meg hvis jeg trenger å tenke og forholde meg annerledes til noen.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, BearMama skrev:

om det gjentar seg så ringer du foreldrene hans for et møte.

Er eleven over 18 kan en faktisk ikke involvere foreldre. Man må holde tunga rett i munnen på videregående.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville vel uansett vært spesielt om du blei tent på din egen bror...

What? Æsj. Jeg er ikke Ts. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...