AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #1 Skrevet 24. mars 2019 2-åringen vår har i denne helga vært på aleneovernatting til besteforeldre. Da han kom hjem i dag var han så sår i rumpa at han hylgråt da vi skulle skifte bleie. Jeg ble litt satt ut av det, for stoler blindt på mine foreldre og vet at de tar godt vare på han. Men han er aldri sår i rumpa til vanlig, så synes dette tyder på at han har gått lenge med bæsj i bleien eller fått litt dårlig stell. Sier jeg fra om dette eller overreagerer jeg? Han har ellers (tilsynelatende) hatt ei super helg med dem.. Hilsen hønemora Anonymkode: 68e63...4be
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #2 Skrevet 24. mars 2019 Jeg ville spurt om han hadde vært løs i magen så det kanskje hadde blitt litt mye tørking og vasking på kort tid. Anonymkode: b7816...f02 15
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #3 Skrevet 24. mars 2019 Det burde være helt greit å spørre om han har gått litt for lenge med bæsjebleie, ja. Anonymkode: f161f...b01
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #4 Skrevet 24. mars 2019 Hadde ikke sagt fra denne gangen, men neste gang hadde jeg sagt fra; pass på at han ikke går for lenge med tiss/bæsj i bleia - han har blitt så fort sår i det siste. Og send med en krem bare for å understreke det. De har nok ikke gjort dette med vilje. Anonymkode: 36284...aea 12
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #5 Skrevet 24. mars 2019 stakkar! Inotyol er tingen da.. sjekk med foreldrene dine de har nok glemt bleie, eller ikke tenkt på at han skulle ha skiftet Anonymkode: 9f4be...120
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #6 Skrevet 24. mars 2019 Jeg ville ikke sagt i fra om dette om det var en engangshendelse og det ellers ser ut til at han har hatt det godt. Hadde det skjedd flere ganger ville jeg forsiktig gitt et tips om å kanskje sjekke bleien litt oftere, så man unngår sårhet. Anonymkode: 6e9ce...d62 4
Million Skrevet 24. mars 2019 #7 Skrevet 24. mars 2019 Det er jo noen år siden de hadde bleiebarn selv, og sånt kan fort gå i glemmeboka. Ville kanskje nevnt det i forbifarten neste gang du snakker med dem, kanskje, sånn at de vet om det. Men ikke la det høres ut som en anklage. 4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #8 Skrevet 24. mars 2019 Jeg nevnte det for mamma og hun ble helt fortvilet stakkars. Han var ikke sår ved siste bleieskift før han ble hentet, sa hun, men han hadde bæsj i bleia da vi kom hjem, så det har sikkert oppstått i løpet av siste bleie. Ekkelt å si fra til egne foreldre som nesten elsker barnebarnet høyere enn de elsker meg, men det gikk veldig fint 😅. Jeg var sikkert litt ekstra på tuppa siden jeg ikke hadde sett han siden lørdag morgen. Takk for svar alle! 🙏🏼 Anonymkode: 68e63...4be 4
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 24. mars 2019 #9 Skrevet 24. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg nevnte det for mamma og hun ble helt fortvilet stakkars. Han var ikke sår ved siste bleieskift før han ble hentet, sa hun, men han hadde bæsj i bleia da vi kom hjem, så det har sikkert oppstått i løpet av siste bleie. Ekkelt å si fra til egne foreldre som nesten elsker barnebarnet høyere enn de elsker meg, men det gikk veldig fint 😅. Jeg var sikkert litt ekstra på tuppa siden jeg ikke hadde sett han siden lørdag morgen. Takk for svar alle! 🙏🏼 Anonymkode: 68e63...4be Så bra at det gikk fint ❤️ Hadde barnet andre plager?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #11 Skrevet 25. mars 2019 Mitt barn var også sår i rumpa etter besteforeldrebesøk. Fant etter hvert ut at det var fordi bestemor vasket med en såpe i rumpa ved hvert bleieskift. Anonymkode: 18090...e86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå