AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #1 Skrevet 24. mars 2019 Har blitt kjent med en jente som er russ i år. Hun er altså 19, og jeg 27. Ikke en sånn "fyfy" aldersforskjell men man merker jo hvor mer moden en selv er. Hun er pågående, veldig pågående. Vi flørter hele tiden og vi ler å hygger oss. Det meste har en seksuell undertone. Det er en liten kjemi der, men samtidig mangler det noe der, uten at jeg klare å sette fingeren på det. Mulig vi er litt forskjellige som mennesker. Hun har vært hos meg 4-5 ganger nå, ingen av disse besøkene resulterte i sex sex, men heller oralsex og klåing. Men nå sist ville hun ligge over. Jeg har vært litt tilbakeholden, ikke at jeg ikke vil ligge med henne, mer det at jeg er litt gammeldags og på ukjent territorium med det å bare ha sex, uten forhold. Sex med følelser er bedre, synes jeg. Dette har hun merket. Så da hun sa hun kunne tenkt seg å ligge over så var det ikke for å ha sex sa hun, men for å bli bedre kjent, kose litt. Fin måte å berolige meg på men right - jeg er ikke dum. Hun vil ha sex. Jeg liker å tease, gi litt men ikke alt på engang, så jeg kan kanskje takke meg selv for at det nå skulle bli sex, og så jeg som ikke var helt "der" enda. Hun lå over den natta. Å joda, hun ville ha sex. Jeg ville ha sex. Midt under verdens lengste og råeste foreplay som inneholdt alt, så forsvant lysten min. Nada, null og niks. Som om jeg ble jomfru igjen og ikke kunne noe om hvordan sex foregikk. Gutten ville ikke, han streiket. Det var ikke krisetilstander for det viste seg at vi ikke hadde kondomer (hun ville ha det, ellers no go) men hun ble nok litt snurt allikevel og hun trodde det var noe med henne å gjøre. Det er det ikke. Hun ga egentlig alt for å få meg på igjen, men flagget heiset seg ikke. Å det skjærer på mandigheten. Det var pinlig. Det skjedde ikke mer den natta, annet enn kosing. Morgenen etter var hyggelig men litt rar. Vi lå lenge og vi tok på hverandre. Ikke like heftig som ellers men jeg kunne ha tatt henne da faktisk, men hun ville heller kose, hun måtte dessuten stikke snart. Greit nok ettersom jeg fortsatt tenkte på hva faen det var som skjedde den natta. Hun har vært rimelig åpen fram til nå og før vi skulle ha sex, hun er ikke sjenert så hun snakker veldig lett rundt temaet sex og selvtilliten hennes er også skyhøy. Hun har fortalt hvor mange partnere hun har hatt (40 stk), hva hun liker, hvor stor kølla til disse har vært, hvordan de var i senga, hvor kjekke disse er etc. Akkurat dette har gitt meg noe som minner om prestasjonsangst. For første gang mister jeg lysten, en slags redsel for å ikke skulle være på høyde med disse karene som tilsynelatende har hatt alt på stell rent kroppslig. "Lillemannen" her i gården er over gjennomsnittet i størrelse så det er ikke det heller. Jeg vet ikke hva det er, et selvtillitproblem av noe slag? Hun har jo bedre selvtillit enn meg, by far. Hun har også hatt flere partnere enn meg. Begriper det ikke, det er jo egentlig en drømmesituasjon for enhver gutt dette, å ha ei såpass flott jente liggende på siden av seg, og alt hun vil er å ha deg. Flere som har opplevd dette? Er det så enkelt svar som at jeg er redd for å ikke skulle få til å tilfredsstille henne? Hva kan jeg gjøre for at det ikke skal skje igjen, evt hva kan jeg gjøre hvis det skjer igjen? Anonymkode: 7fea5...382
Gjest Optimo Skrevet 24. mars 2019 #2 Skrevet 24. mars 2019 40 partnere og 19 år? Er du sikker på at du vil involvere deg med hu her? Ikke for å være moraliserende bestefar, men virker som det er noen underliggende issues der.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #3 Skrevet 24. mars 2019 Russ i dag hadde jeg holdt meg langt unna! I paradiset Norge lever de i en utopisk virkelighet. Deltok hun i klimademonstrasjonene på fredag? Hvis ikke, ta en alvorsprat med henne. 😯 Anonymkode: 35612...1dc
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #4 Skrevet 24. mars 2019 Haha, pene svar. Du er vel inne på noe der, Guile. At hun har hatt 40 partnere kjøper jeg ikke men at det kan være issues der i gården, virker plausibelt. Nei, jeg går fortsatt runder med meg selv på hvorvidt jeg skal involvere meg stort mer i henne. Akkurat det, sammen med det faktum at hun er 19 og relativt umoden, kan kanskje være problemet i seg selv. TS Anonymkode: 7fea5...382 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #5 Skrevet 24. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, pene svar. Du er vel inne på noe der, Guile. At hun har hatt 40 partnere kjøper jeg ikke men at det kan være issues der i gården, virker plausibelt. Nei, jeg går fortsatt runder med meg selv på hvorvidt jeg skal involvere meg stort mer i henne. Akkurat det, sammen med det faktum at hun er 19 og relativt umoden, kan kanskje være problemet i seg selv. TS Anonymkode: 7fea5...382 Hva mener du med issues der i gården? Unnskyld at jeg blander meg inn 😳 Anonymkode: 35612...1dc
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #6 Skrevet 24. mars 2019 Ikke nå problem Nei altså, i form av at hun har hatt masse sexpartnere. Hvorfor hun er som hun er, har hun fortalt litt lite om. Det hun har fortalt er at hun har et stort behov for å bli sett, hørt og likt. Hun søker sex for å få oppmerksomhet og anerkjennelse, litt som status, kort fortalt. Det er en liten varsellampe i seg selv, for min del. Så ja, kanskje hun egentlig har et dårlig selvbilde, føler seg mindre verdt og vil ha mest mulig sex som for å dempe noe av det hun føler istedenfor å løse det eventuelle problemet hun har (om hun har noen). Kan være hun har problemer med forpliktelser, det å stole på noen og eller har noen annen form for bagasje, som igjen gjør at det å skulle involvere seg i henne kan være utfordrende. Ble et kronglete svar, dette. Det er i hvertfall noe av det jeg tenker. Men så er folk forskjellige såklart, det er slettes ikke sikkert hun har problemer i det heletatt. TS Anonymkode: 7fea5...382
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #7 Skrevet 24. mars 2019 Jeg tror du vet innerst inne at det ikke er en slik jente du vil ha. Som du sier selv, du synes sex med følelser e best...hold på den tanken. Ikke ødelegg deg selv, det er så skjeldent med menn som deg i dag. Anonymkode: 1887e...4a9 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #8 Skrevet 24. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Haha, pene svar. Du er vel inne på noe der, Guile. At hun har hatt 40 partnere kjøper jeg ikke men at det kan være issues der i gården, virker plausibelt. Nei, jeg går fortsatt runder med meg selv på hvorvidt jeg skal involvere meg stort mer i henne. Akkurat det, sammen med det faktum at hun er 19 og relativt umoden, kan kanskje være problemet i seg selv. TS Anonymkode: 7fea5...382 Hvorfor velge en på 19 som vil feste og leve livet, når du kan få en på 26 som er over det og vil ha noe varig? Glem henne! Anonymkode: b97d6...327 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #9 Skrevet 24. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du vet innerst inne at det ikke er en slik jente du vil ha. Som du sier selv, du synes sex med følelser e best...hold på den tanken. Ikke ødelegg deg selv, det er så skjeldent med menn som deg i dag. Anonymkode: 1887e...4a9 Takk for innspillet ditt, du har nok rett. Det er ikke en slik jente jeg vil ha. Jeg tenkte jeg skulle prøve å være den typen, typen som så mange er og skryter av, som om det var "livet", men så er det ikke meg tydeligvis. Så lett å bli revet med og vanskelig å motstå fristelsen når man er singel. Skal prøve å holde på den tanken! TS Anonymkode: 7fea5...382 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå