Gjest Anonym Bruker Skrevet 24. mars 2019 #1 Del Skrevet 24. mars 2019 Når en person fra østlandet og en person fra Vestlandet snakker om ver. Ja, da snakker de oftest om 2 forskjellige observasjoner og opplevelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #2 Del Skrevet 24. mars 2019 Vestlendingen er vant til vind og regn, mens østlendingen er mer vant til langvarige snøfall og til både høye og lave temperaturer. Anonymkode: f5877...ca1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #3 Del Skrevet 24. mars 2019 Min erfaring er at østlendinger ikke snakker om været. Kun vestlendinger som er sykelig opptatt av å snakke om vær og vind. Kanskje derfor det blir kommunikasjonsproblemer? Anonymkode: 5288a...eac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Bruker Skrevet 24. mars 2019 #4 Del Skrevet 24. mars 2019 Veret kan oppleves både facinerende og dramatisk. Vestlendinger er ikkje sykeleg opptatt av veret,men noe de hele tiden må forholde i større grad en de som bor i mer skjerma verutsatte områder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #5 Del Skrevet 24. mars 2019 Været du mener? Anonymkode: 0db38...e7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene Skrevet 24. mars 2019 #6 Del Skrevet 24. mars 2019 (endret) Feil tråd Endret 24. mars 2019 av Athene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 24. mars 2019 #7 Del Skrevet 24. mars 2019 Min datter bor i Bergen på 5. året, og når jeg her på Østlandet klager på været, så sier hun bare «nei, men stakkars dere» - og jeg hører tonefallet 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Bruker Skrevet 24. mars 2019 #8 Del Skrevet 24. mars 2019 11 minutter siden, vintage skrev: Min datter bor i Bergen på 5. året, og når jeg her på Østlandet klager på været, så sier hun bare «nei, men stakkars dere» - og jeg hører tonefallet 😅 En annen "her" hevdet at østlendinger klager / snakker ikkje om været Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 24. mars 2019 #9 Del Skrevet 24. mars 2019 1 minutt siden, Anonym Bruker skrev: En annen "her" hevdet at østlendinger klager / snakker ikkje om været Å joda. Massevis 🌤🌨❄️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå