Snuppelure Skrevet 17. april 2005 #1 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg skal lage en uteplass med skifer gulv. Det er grus der i dag. Hvem legger en slik platting for meg? Vil ikke gjøre det selv, da jeg vil at drenering og slikt skal bli riktig. Er det en murer eller snekker som gjør dette? Eller er det en helt annen yrkes-gruppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pussicat Skrevet 18. april 2005 #2 Del Skrevet 18. april 2005 Naboen til foreldrene mine er murer. Han gjør stadig sånne ting i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #3 Del Skrevet 18. april 2005 Det er en murer som skal gjøre slikt. Sjekk referanser fra tidligere kunder før du velger hvem som skal gjøre det. Det er utrolig mange som sier de kan, men som enten ikke kan, eller ikke gjør godt nok arbeide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 18. april 2005 #4 Del Skrevet 18. april 2005 Anleggsgartnere gjøre også sånn type jobber. (Ellers går det også helt greit å gjøre det selv). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå