Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos optiker for noen dager siden. En mor med en gutt i 7 årsalderen skulle ha seg briller.  Dama i butikken viste frem guttebriller.  Gutten så mer på jentebrillene. Moren sa du skal ha guttebriller. Gutten vil ha rosa jentebriller han. Moren nektet.  2 par briller for en sa dama.  Ok sa moren.   Moren vill han skulle ha blå briller, men gutten nektet på det.  Så aksepterte gutten en grå innfattning og fikk andre paret fra jente "avdelingen" men ikke i rosa som gutten ville ha. Jeg valgte ett par fra manne "avdelingen" og fra dame.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: 78be2...8a5

Skrevet

Så fint at gutten fikk den brillen han ønsket seg aller mest!👏 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Live88 skrev:

Så fint at gutten fikk den brillen han ønsket seg aller mest!👏 

Han fikk jo ikke det brilleparet han ønsket seg mest. Han ville ha rosa, men fikk ikke.

Anonymkode: b4696...01c

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han fikk jo ikke det brilleparet han ønsket seg mest. Han ville ha rosa, men fikk ikke.

Anonymkode: b4696...01c

Ja, jeg så det nå, leste litt for fort🙈

Skrevet
1 time siden, LiseTV skrev:

Var hos optiker for noen dager siden. En mor med en gutt i 7 årsalderen skulle ha seg briller.  Dama i butikken viste frem guttebriller.  Gutten så mer på jentebrillene. Moren sa du skal ha guttebriller. Gutten vil ha rosa jentebriller han. Moren nektet.  2 par briller for en sa dama.  Ok sa moren.   Moren vill han skulle ha blå briller, men gutten nektet på det.  Så aksepterte gutten en grå innfattning og fikk andre paret fra jente "avdelingen" men ikke i rosa som gutten ville ha. Jeg valgte ett par fra manne "avdelingen" og fra dame.

Jaha...? 

AnonymBruker
Skrevet

dump han

Anonymkode: 94168...3fa

AnonymBruker
Skrevet

Innfatninger er dyre. Er den rosa fascinasjonen raskt forbigående så blir det dyrt. Jeg nektet også min sønn en ting i rosa fordi den var dyr og skulle brukes lenge. Hva om noen i barnehagen fortalte ham at rosa er bare for jenter, så må jeg tvinge ham til å bruke tingen hver dag?  Han fikk mindre billigere ting i rosa istedet, som det er uproblematisk om han plutselig fant ut at det er teit.

Anonymkode: 3fec7...799

• Liker 1
Gjest Dorey
Skrevet

Dette var en sjuåring. De er ikke nådige på skolen... 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Dorey skrev:

Dette var en sjuåring. De er ikke nådige på skolen... 

Hvor får de det ifra da? Barn kommer ikke på sånne ting selv... de hører fra voksne og eldre barn som igjen fått de fra de voksne. 

Anonymkode: 5d915...a3e

• Liker 3
Gjest Dorey
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor får de det ifra da? Barn kommer ikke på sånne ting selv... de hører fra voksne og eldre barn som igjen fått de fra de voksne. 

Anonymkode: 5d915...a3e

Det er vel så, uten at jeg egentlig ser relevansen her? 

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

dump han

Anonymkode: 94168...3fa

Svaret på alt her i verden :sjokkbla:

Anonymkode: dcd04...60c

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mye dyp filosofi og urgammel visdom i det mantraet. Det er det jeg gjentar mens jeg mediterer.

Anonymkode: 06e2d...061

Skrevet (endret)
4 hours ago, AnonymBruker said:

Det er fortsatt 42..

Endret av Slobodan Milevis
glemte svar..
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...