Gjest Khloe Skrevet 24. mars 2019 #1 Skrevet 24. mars 2019 Hei! Jeg har alltid vært en som shopper på HM, Bik Bok, Gina Tricot osv. Altså de typiske billigkjedene. Plaggene er jo ofte fine, men ikke av verdens beste kvalitet. Mange er slitt ut, andre har jeg hatt i flere år men "vokst fra". Jeg holder på med en liten renovering av garderoben. Fra nå vil jeg heller investere i ett fint og tidløst plagg, enn fire topper jeg bruker en gang i skuddåret. Men hvilke plagg er et absolutt must å ha i garderoben? Jeg trenger mer inspirasjon til fine klær i god kvalitet, som man kan ha lenge. Jeg handler gjerne brukt. (P.s. jeg er ikke ute etter helt basic plagg som enkle gensere, singletter, cardigans og jeans, det har jeg nok av).
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #2 Skrevet 24. mars 2019 Jeg har noen grunnleggende plagg jeg er avhengig av i god kvalitet i garderoben: - Blazere i flere farger og ulike snitt, noen kortere og innsving som passer til kjoler, og noen lengre med et løsere snitt. - Kasjmirgensere i klassiske farger - Trenchcoat - Svart hverdagskjole med lange ermer og flatterende snitt, ala dette: https://m.boozt.com/no/no/in-wear/trude-dress-kntg_16136458/18898080?position=98&group=related - Loose fit silkeskjorte, f.eks. i hvitt eller en annen farge man vet man kler godt og som ikke er en typisk motefarge. Mye av basisklærne mine er i litt kjedelige farger, også supplerer jeg heller med billigere klær i andre farger som jeg kan variere i større grad. F.eks. bruker jeg svart kasjmirgenser til billige mønstrete bukser fra HM. Jeg bruker også masse hverdagskjoler, og synes COS har flere fine i god kvalitet til en ok pris (hvis man liker den stilen). Jeg kjøper også innimellom fra kjedebutikkenes exclusive collections på salg, og synes Boozt har mange fine kjoler. Anonymkode: 4cbca...e77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå