Arwen Skrevet 17. april 2005 #1 Skrevet 17. april 2005 Vi har lyst på en tur til Barcelona og lurer på hvilke steder litt utenfor sentrum som er greie å bo i og som har enkle måter å komme seg til sentrum på.
showgirl Skrevet 18. april 2005 #2 Skrevet 18. april 2005 har du tenkt å være lenge? om det er bare for en helg er det jo greit å bare leie seg et hotellrom? for lengre tid kan du jo leie en leilighet,sjekk ut www.finn.no eller www.novasol.no ?
Arwen Skrevet 18. april 2005 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2005 Lurer ikke på hvordan jeg skal bo, men hvor, altså i hvilken bydel
showgirl Skrevet 18. april 2005 #4 Skrevet 18. april 2005 Okey. Vi bodde i sentrum,var der en helg bare så er kanskje ikke den rette til å svare :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2005 #5 Skrevet 20. april 2005 Jeg var der ikke så lenge, men bodde i en bydel litt nord i byen, opp mot åsene. Husker ikke hva den het... men det gikk en del busser nedover til sentrum, og mener det var i nærheten av ett eller flere Gaudi-hus.... Ellers vil jeg anbefale deg å bo et sted med Metro i gåavstand, tror ikke det var det der vi bodde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå