Gå til innhold

Hvor lenge skal bruden gå med slør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge skal bruden gå med brudesløret? Til etter kirken eller til etter middagen? 😊

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns slør er veldig gammeldags, men jeg ville gått med det i kirka og tatt det av før middagen. Mest fordi det er veldig upraktisk å dra rundt på

Anonymkode: 323e4...bb2

• Liker 1
Skrevet

Ååh, eg elsker alt som er brudete 😍 Men har komt frem til at eg tar av sløret under fotograferingen 😊

• Liker 1
Skrevet

Hadde på mitt til vi skulle spise middag. Vi skulle være ute på en restaurant, hadde vært lite praktisk. Det skal sies at jeg ikke hadde et tradisjonelt bryllup, men ville kanskje sett an når jeg hadde følt for å ta det av? Tenker vel i utgangspunktet at man tar det av etter at man ankommer der middagen skal være :)

• Liker 1
Skrevet
På 25.3.2019 den 20.51, Jolene skrev:

Hadde på mitt til vi skulle spise middag. Vi skulle være ute på en restaurant, hadde vært lite praktisk. Det skal sies at jeg ikke hadde et tradisjonelt bryllup, men ville kanskje sett an når jeg hadde følt for å ta det av? Tenker vel i utgangspunktet at man tar det av etter at man ankommer der middagen skal være :)

Takk for svar 😊 da tar eg iallefall ikke av sløret for tidlig 😊 har litt lyst å ta det av under fotografering også, så mulig det blir gjort da. Ryggen på kjolen er så fin, at uten slør kommer den virkelig til sin rett 😊

Skrevet

Hadde det på til etter brudevalsen👍

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Pearl2.0 skrev:

Hadde det på til etter brudevalsen👍

Hadde du langt slør? Hvordan var det for nakken? Hører så mange sier det er tungt i lengden 😊 Elsker alt som er brudete, men føler frisyre og kjole kommer helt til sin rett uten sløret 😊 

Skrevet

Mitt var 3 meter langt så tok det av under middagen, men på igjen under bryllpsdansen.

• Liker 1
Skrevet
49 minutter siden, Sokkar skrev:

Takk for svar 😊 da tar eg iallefall ikke av sløret for tidlig 😊 har litt lyst å ta det av under fotografering også, så mulig det blir gjort da. Ryggen på kjolen er så fin, at uten slør kommer den virkelig til sin rett 😊

Bare hyggelig :) Jeg ville nok personlig beholdt det på lenger dersom jeg hadde hatt et tradisjonelt bryllup. Det går jo an å flytte på sløret også under fotografering? Bare et tips: Gjør det som føles rett for deg ;)

AnonymBruker
Skrevet
På 24.3.2019 den 10.15, Sokkar skrev:

Hvor lenge skal bruden gå med brudesløret? Til etter kirken eller til etter middagen? 😊

Foran ansikt er bare opp kirkegulvet eventuelt. Ellers kan du bare la det henge bakover som håret.

Anonymkode: bf99c...c99

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Foran ansikt er bare opp kirkegulvet eventuelt. Ellers kan du bare la det henge bakover som håret.

Anonymkode: bf99c...c99

Blir ikke slør fremfor ansiktet 😊

Skrevet
1 time siden, Jolene skrev:

Bare hyggelig :) Jeg ville nok personlig beholdt det på lenger dersom jeg hadde hatt et tradisjonelt bryllup. Det går jo an å flytte på sløret også under fotografering? Bare et tips: Gjør det som føles rett for deg ;)

Ja, det er nok det beste tipset 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...