Gå til innhold

Sleeve tattoo. Hva er DIN "side"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sleeve tattoo eller half sleeve. Høyre eller venstre arm? Noen foretrekker høyre, noen venstre og noen syntes det er helt det samme. Hva foretrekker DU? :) og eventuelt var det tilfeldig hvilken side du valgte/ ville valgt eller var det  en grunn til at du gikk/ ville gått for akkurat den? :)

Anonymkode: fcc35...3bc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke sleeve, men hvis jeg skulle tatt ville jeg foretrukket venstre arm. Vet ikke hvorfor, men jeg syns det er mer naturlig å tatovere venstre side av kroppen (bein, arm, ribbein, alt).

Anonymkode: da88f...0d9

AnonymBruker
Skrevet

Har flere på venstre arm. Blir nok en full sleeve, til slutt. Men jeg sparer til noen andre først. Litt rart å kun ha blekk på armene 

Anonymkode: 4c1b8...81f

Gjest NotYou
Skrevet

Har fult sleeve på venstre, og halvt på høyre :) 

Usikker på hvorfor det ble sånn 🙈

Gjest Peanut
Skrevet

Hvis jeg måtte hatt, så ville jeg valgt venstre arm. Nærmere hjertet ettersom det jeg hadde valgt hadde hatt stor betydning. 

AnonymBruker
Skrevet

Halv sleeve på begge armer. 

Anonymkode: f7c4b...cdb

AnonymBruker
Skrevet

TS her 

Jeg vet ikke om det bare er meg, men av en eller annen grunn så føler jeg at hvis man har den på høyre side så er den mer dominerende og hvis man har den på venstre så er den mer diskré. Ingen av delene er dumt. Eller begge deler er liksom både positivt og negativt :)

Anonymkode: fcc35...3bc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sleeve på høyre, og er høyrehendt.
Har tatovering på venstre og, men ikke i nærheten av half/helsleeve.

Anonymkode: 8f5b0...fa7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...