Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på dag 27 og jeg begynte å blø nu. Kan man være gravid selv om man har mensen? Har ikke fått positiv test, men vil ikke gi opp håpet riktig enda😞 

Var  som skrev at man kunne det, men at det kom an på mengden, men klarte slette hele innlegget mitt så jeg må skrive på nytt. 

Blodet er veldig ferskt og rødt. Bruker som regel ha mørk brunt blod den første dagen. 

Anonymkode: b23c7...19a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du får negative tester og blør så er det nok dessverre mensen som har dukket opp. 

Man kan blø og likevel være gravid, men da ville en test vist positiv. 

I mitt første svangerskap så ble terminen flyttet med en måned etter OUL pga den blødningen som jeg trodde var mens ikke var mens men ei langvarig blødning i starten av graviditeten. Hadde jeg tatt en test da så hadde den vært positiv. Men siden graviditeten ikke var planlagt så tenkte jeg ikke over det og trodde det var en vanlig mens siden jeg hadde regelmessig syklus og jeg begynte å blø da jeg egentlig skulle hatt mensen. 

Er du usikker til tross for negative tester så kan du få tatt en blodprøve for å sjekke hcg, den vil gi deg sikkert svar. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, skruf skrev:

Hvis du får negative tester og blør så er det nok dessverre mensen som har dukket opp. 

Man kan blø og likevel være gravid, men da ville en test vist positiv. 

I mitt første svangerskap så ble terminen flyttet med en måned etter OUL pga den blødningen som jeg trodde var mens ikke var mens men ei langvarig blødning i starten av graviditeten. Hadde jeg tatt en test da så hadde den vært positiv. Men siden graviditeten ikke var planlagt så tenkte jeg ikke over det og trodde det var en vanlig mens siden jeg hadde regelmessig syklus og jeg begynte å blø da jeg egentlig skulle hatt mensen. 

Er du usikker til tross for negative tester så kan du få tatt en blodprøve for å sjekke hcg, den vil gi deg sikkert svar. 

Tusen takk for svar 😊 Jeg tror desverre jeg har fått mensen, men lever i håpet i noen dager til. 

Anonymkode: b23c7...19a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...