AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #1 Skrevet 24. mars 2019 Jeg skjønner at det ikke er noen fasit og at man burde ha sex når det føles rett, enten det er på første date eller etter flere måneder. Men jeg lurer likevel på: Du som dater for å finne en kjæreste, hvor lang tid tok det før dere hadde sex? Enten med din nåværende kjæreste eller personer du har datet tidligere. Jeg var på første date med en jeg møtte på nettet forrige uke og han har spurt meg rett ut hva jeg ser etter og han har selv sagt at han ser etter en kjæreste. Jeg har aldri verken datet eller hatt sex før, men jeg følte at vi fikk en god tone og jeg ønsker å møte han igjen. Jeg føler meg veldig klar for å ha sex og han er en jeg kunne tenkt meg å ha sex med så selv ser jeg ingen grunn til å vente, men er det noe han måtte ønske så respekterer jeg selvfølgelig det. Vi har vært på en date foreløpig. Jeg er snart 30 år og kvinne om det har noe å si. Anonymkode: 9eb7b...2bd
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #2 Skrevet 24. mars 2019 Hvis du aldri har hatt sex før og er 30 år blir han nok glad for å være den første. De fleste menn ønsker sex tidlig. Ikke alle hvis de har brent seg på at de har hatt mye følelser for ei dame og dame kun var ute etter sex. Men hvis dere passer sammen er det få menn som venter hvis de både finner henne attraktiv seksuelt og ellers som person. Tror veldig få menn tar det ille opp om du snakker om dette og deler din tanker her. Eneste er hvis du virker desperat. At han føler at du ikke får tak i noen andre, og han liksom er den eneste tilgjengelige. Hvis han føler at du kunne hatt sex med mange andre, men har spart deg til han, da blir han nok veldig fornøyd! Anonymkode: e4f3c...371 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #3 Skrevet 24. mars 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du aldri har hatt sex før og er 30 år blir han nok glad for å være den første. De fleste menn ønsker sex tidlig. Ikke alle hvis de har brent seg på at de har hatt mye følelser for ei dame og dame kun var ute etter sex. Men hvis dere passer sammen er det få menn som venter hvis de både finner henne attraktiv seksuelt og ellers som person. Tror veldig få menn tar det ille opp om du snakker om dette og deler din tanker her. Eneste er hvis du virker desperat. At han føler at du ikke får tak i noen andre, og han liksom er den eneste tilgjengelige. Hvis han føler at du kunne hatt sex med mange andre, men har spart deg til han, da blir han nok veldig fornøyd! Anonymkode: e4f3c...371 Hva definerer du som tidlig? Typ etter et par dater eller? Anonymkode: 9eb7b...2bd
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #4 Skrevet 24. mars 2019 Jeg møtte min nåværende kjæreste for første gang tilfeldig en ettermiddag på vei hjem fra jobb, hadde en slags date samme kveld og en ny slags date dagen etter og den kvelden hadde vi sex. Det var en "fasit" for meg 😍 Når du er 30 år og jomfru tenker jeg faktisk at det er lett å henge seg opp i at det må føles helt hundre prosent rett. Klart det må føles rett, men det er ikke sånn at det bare finnes ett perfekt øyeblikk. Er du klar for det så hopp i det og nyt, om det er andre, femte eller åttende date Anonymkode: 1056c...0b6 3
petterm Skrevet 24. mars 2019 #5 Skrevet 24. mars 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva definerer du som tidlig? Typ etter et par dater eller? Anonymkode: 9eb7b...2bd Er det så viktig hva andre mener? Dere er voksne. Det er viktigere hva dere føler. Hvis han er noe å samle på så venter han med sex til du er klar. Det går også an å bli kjent med hverandres kropper uten å ha samleie første gang. Hvis han mot formodning kun er ute etter sex så blir du en erfaring rikere i alle fall. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #6 Skrevet 24. mars 2019 Et par timer. Jeg var 27. Daten 48.😆 Anonymkode: c4ce6...48c 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #7 Skrevet 24. mars 2019 Selvom vi møttes ofte så ventet jeg i 5 mnd ca. Vi pratet litt av og på i 4 mndr før det. Gift nå ihvertfall. Folk får gjøre som de vil, men jeg personlig vil virkelig kjenne noen før jeg går til sengs med dem. Og for meg så holder det ikke å ha to gode dater for å spre beina. Anonymkode: 285dd...14c 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #8 Skrevet 24. mars 2019 Vi ventet vel ca 2 mnd, og da var jeg så klar at jeg trodde jeg skulle sli av gårde. For vi overnattet sammen nesten hver kveld 1 mnd før vi hadde sex. Og da brukte halve natten til å kline og tafse på hverandre. Jeg måtte bruke bind i trusa når vi skulle legge oss for jeg var så sinnsykt kåt på han. Vi ville begge vente, for jeg hadde hatt noen ligg jeg angret på og han var jomfru, så vi ville begge vente til vi var trygg på at det vi hadde var ekte. Det var tungt å vente, så vi klarte ikke holde oss lenge, men det var verdt det. Anonymkode: 48955...d85
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #9 Skrevet 25. mars 2019 Takk for svar alle! Anonymkode: 9eb7b...2bd
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #10 Skrevet 25. mars 2019 På 24.03.2019 den 7.51, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner at det ikke er noen fasit og at man burde ha sex når det føles rett, enten det er på første date eller etter flere måneder. Men jeg lurer likevel på: Du som dater for å finne en kjæreste, hvor lang tid tok det før dere hadde sex? Enten med din nåværende kjæreste eller personer du har datet tidligere. Jeg var på første date med en jeg møtte på nettet forrige uke og han har spurt meg rett ut hva jeg ser etter og han har selv sagt at han ser etter en kjæreste. Jeg har aldri verken datet eller hatt sex før, men jeg følte at vi fikk en god tone og jeg ønsker å møte han igjen. Jeg føler meg veldig klar for å ha sex og han er en jeg kunne tenkt meg å ha sex med så selv ser jeg ingen grunn til å vente, men er det noe han måtte ønske så respekterer jeg selvfølgelig det. Vi har vært på en date foreløpig. Jeg er snart 30 år og kvinne om det har noe å si. Anonymkode: 9eb7b...2bd Sexen kommer når du minst aner det 🙂 Når du har klart å holde deg i 30 år har du nok ganske sikkert brukt dildo eller noe annet så du er nok ikke for trang . Tenker du kommer til å få en uforglemmelig opplevelse. Finnes ikke noen fasit på når det skal skje, med meg har det skjedd etter noen dager eller noen uker , og 1 gang etter bare få minutter i skauen . Gled deg 🙂 Anonymkode: 18c46...c87
Gjest O.G. Skrevet 25. mars 2019 #11 Skrevet 25. mars 2019 Har datet ham i en liten måned, vi har fremdeles ikke hatt sex.
I Grosny Skrevet 25. mars 2019 #12 Skrevet 25. mars 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner at det ikke er noen fasit og at man burde ha sex når det føles rett, enten det er på første date eller etter flere måneder. Men jeg lurer likevel på: Du som dater for å finne en kjæreste, hvor lang tid tok det før dere hadde sex? Enten med din nåværende kjæreste eller personer du har datet tidligere. Jeg var på første date med en jeg møtte på nettet forrige uke og han har spurt meg rett ut hva jeg ser etter og han har selv sagt at han ser etter en kjæreste. Jeg har aldri verken datet eller hatt sex før, men jeg følte at vi fikk en god tone og jeg ønsker å møte han igjen. Jeg føler meg veldig klar for å ha sex og han er en jeg kunne tenkt meg å ha sex med så selv ser jeg ingen grunn til å vente, men er det noe han måtte ønske så respekterer jeg selvfølgelig det. Vi har vært på en date foreløpig. Jeg er snart 30 år og kvinne om det har noe å si. Anonymkode: 9eb7b...2bd Ta det som det kommer, når kyss og klem tar av fullstendig så faller klærne lett.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #13 Skrevet 25. mars 2019 Med han jeg er samboer med nå så møttes vi på byen.. På byen var det bare flørting før vi hadde vi en date uken etterpå. Det ble sex på første date da dette var noe vi begge ville Anonymkode: 54367...2c6
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #14 Skrevet 25. mars 2019 1 år og 3 dager. Har inntrykk at hvis man har sex før man har vært sammen i 1 år så går ting til dundas som regel. En mann som kan vente 1 år med å ha sex med deg er nok den rette🙂 Anonymkode: 028b2...30f
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #15 Skrevet 25. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1 år og 3 dager. Har inntrykk at hvis man har sex før man har vært sammen i 1 år så går ting til dundas som regel. En mann som kan vente 1 år med å ha sex med deg er nok den rette🙂 Anonymkode: 028b2...30f Høres ikke særlig lidenskapelig ut? Anonymkode: 1636d...f80 4
Ella Ellefantella Skrevet 25. mars 2019 #16 Skrevet 25. mars 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1 år og 3 dager. Har inntrykk at hvis man har sex før man har vært sammen i 1 år så går ting til dundas som regel. En mann som kan vente 1 år med å ha sex med deg er nok den rette🙂 Anonymkode: 028b2...30f Ja, det tyder på at begge to har like liten libido, så det er jo perfekt! Men jeg hadde styrt unna en mann som var så lite interessert i sex. 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #17 Skrevet 25. mars 2019 På 24.3.2019 den 7.51, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner at det ikke er noen fasit og at man burde ha sex når det føles rett, enten det er på første date eller etter flere måneder. Men jeg lurer likevel på: Du som dater for å finne en kjæreste, hvor lang tid tok det før dere hadde sex? Enten med din nåværende kjæreste eller personer du har datet tidligere. Jeg var på første date med en jeg møtte på nettet forrige uke og han har spurt meg rett ut hva jeg ser etter og han har selv sagt at han ser etter en kjæreste. Jeg har aldri verken datet eller hatt sex før, men jeg følte at vi fikk en god tone og jeg ønsker å møte han igjen. Jeg føler meg veldig klar for å ha sex og han er en jeg kunne tenkt meg å ha sex med så selv ser jeg ingen grunn til å vente, men er det noe han måtte ønske så respekterer jeg selvfølgelig det. Vi har vært på en date foreløpig. Jeg er snart 30 år og kvinne om det har noe å si. Anonymkode: 9eb7b...2bd Vi datet i to måneder, om jeg kan kalle det, vi var egentlig mest venner som flørtet litt i denne perioden. Så ble det en kveld et kyss, så flere, så sex samme kveld 😁 Anonymkode: bfa49...29e
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #18 Skrevet 25. mars 2019 3 minutter siden, Ella Ellefantella skrev: Ja, det tyder på at begge to har like liten libido, så det er jo perfekt! Men jeg hadde styrt unna en mann som var så lite interessert i sex. Da risikerer du å bli dumpa. Been there done that. Når mannfolk har fått snøret i bunn begynner ofte jakten på neste dame. De er notorisk glad i nye damer og spenningen i det. Er han villig å vente lenge er man sikker på at det ikke bare er sexen han er ute etter. Anonymkode: 028b2...30f
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #19 Skrevet 25. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da risikerer du å bli dumpa. Been there done that. Når mannfolk har fått snøret i bunn begynner ofte jakten på neste dame. De er notorisk glad i nye damer og spenningen i det. Er han villig å vente lenge er man sikker på at det ikke bare er sexen han er ute etter. Anonymkode: 028b2...30f Siden noen er sånn er altså alle slik? Anonymkode: 1636d...f80
Ella Ellefantella Skrevet 25. mars 2019 #20 Skrevet 25. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da risikerer du å bli dumpa. Been there done that. Når mannfolk har fått snøret i bunn begynner ofte jakten på neste dame. De er notorisk glad i nye damer og spenningen i det. Er han villig å vente lenge er man sikker på at det ikke bare er sexen han er ute etter. Anonymkode: 028b2...30f Forskjell på å ha sex på førsta date og på å vente over et år! Jeg er uansett overhodet ikke på utkikk etter en date, så frykten for å bli dumpet er ikke-eksisterende. Jeg ville uansett ikke hatt en mann som ikke synes jeg var kjærestemateriale bare fordi jeg har normal kjønnsdrift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå