Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt lei meg nå. Har en god venninne som fyller rundt år disse dager og jeg hadde lyst til å lage overraskelsesbursdag for henne. For flere måneder siden laget jeg derfor en hemmelig Facebook-gruppe for planlegging av feiring. Det har vært liten respons og lite initiativ der. Men jeg har fått ordnet noe. Plutselig stod det en melding inne på gruppa fra to av de andre venninnene hennes(jeg kjenner dem ikke, men de har vært med i min Facebook-gruppe og de vet at jeg driver og ordner noe) at de har ordnet ALT og at opplegget er klart neste helg! Har ikke hørt et pip fra dem når jeg har bedt om innspill til feiringa🙈 jeg syns dette er skikkelig frekt! Hva syns dere? Hva skal jeg gjøre? Jeg kan jo egentlig bare droppe alt. De har jo «opplegget klart» som de selv sier 

Anonymkode: df7f5...d62

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er viktigst? At du får være vertinne eller at venninna di får bursdagsfeiring? Og når interessen for ditt opplegg var laber, så..... 

Anonymkode: 63c8a...70b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du lagt ut alt om hvilke planer du har på gruppa da, eller har det der sett ut som om det egentlig ikke har blitt forbedret noen ting?

Anonymkode: eef8a...ca7

Skrevet

Dårlig gjort av dem!

men viktigste er jo at det blir feiring..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette hadde irritert vettet ut av meg, men som andre sier er det viktigste at venninnen din får en bursdagsfeiring. Da må man bare heve seg over det. Jeg ville imidlertid ha meldt meg helt ut av planleggingen. Nå har jo de erklært seg selv som arrangører, så da kan du egentlig bare slappe av. 

Anonymkode: 75aff...675

• Liker 6
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Veldig respektløst.

AnonymBruker
Skrevet

De burde inkludert deg.

Anonymkode: e89e8...810

• Liker 5
Skrevet

Oj, det var spesielt. De synes vel ikke opplegget ditt var bra nok da, og skyver deg ut på sidelinjen. Dårlig gjort å ikke samarbeide. Du burde snakke med dem, kanskje det går an å kombinere det du har ordnet med opplegget deres. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...