AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #1 Skrevet 24. mars 2019 En som drev og mobba meg for noen år siden har nå et par ganger lagt ut videoer av det. Det var ikke særlige alvorlige eller voldelige hendelser men likevel. Han snakker om at han angrer og har forandra seg men så legger han ut dette... Hvor sint kan jeg være for dette? Skal jeg sette han på plass eller ikke gjøre noe? Er jente btw Anonymkode: 1ab37...f15
Duff Skrevet 24. mars 2019 #3 Skrevet 24. mars 2019 Nå fikk jeg vondt i magen dette skal du anmelde tvert. 10
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #4 Skrevet 24. mars 2019 Ta screenshot av videoen, last ned og lagre. For en fjott. Ikke nok med at han mobber deg, men han er faktisk dum nok til at han legger ut bevis for det også. Her har du en sterk sak om du anmelder! Sender deg varme klemmer ❤️ Husk at det er ingenting i veien med deg. Anonymkode: 78801...05b 9
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #5 Skrevet 24. mars 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta screenshot av videoen, last ned og lagre. For en fjott. Ikke nok med at han mobber deg, men han er faktisk dum nok til at han legger ut bevis for det også. Her har du en sterk sak om du anmelder! Sender deg varme klemmer ❤️ Husk at det er ingenting i veien med deg. Anonymkode: 78801...05b Har skjermvideo av den ene videoen🙂. Takk❤❤ Anonymkode: 1ab37...f15 2
kari-bole Skrevet 24. mars 2019 #7 Skrevet 24. mars 2019 anmeld det sier flere her, men hva skal du oppnå med det, når slike sakker ikke blir tatt alvorlig av politiet og blir henlagt før deg har blitt levert inn Stå opp for deg selv, rist han som mobber deg godt, si ifra at dette syns du ikke er fint og gi han litt av sin egen medisin. Mobbere fortjener å bli mobbet så de skjønner at det gjør vondt Sette han på plass er en bra start, så ja gjør det. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #9 Skrevet 24. mars 2019 Anmeld han for trakassering. Dette er ikke greit. Du bør heller ikke forholde deg til noen videre henvendelser fra han. Ignorer og blokker, så lar du det gå dets naturlige gang ved å anmelde det. Anonymkode: ebe16...193 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #10 Skrevet 24. mars 2019 1 hour ago, kari-bole said: anmeld det sier flere her, men hva skal du oppnå med det, når slike sakker ikke blir tatt alvorlig av politiet og blir henlagt før deg har blitt levert inn Stå opp for deg selv, rist han som mobber deg godt, si ifra at dette syns du ikke er fint og gi han litt av sin egen medisin. Mobbere fortjener å bli mobbet så de skjønner at det gjør vondt Sette han på plass er en bra start, så ja gjør det. Synes absolutt det er verdt å anmelde. Han har heller ikke lov til å dele video/bilder av TS når det er uten hennes samtykke. Fyren er tydeligvis en psyko som nyter å gjenoppleve plagingen han har bedrevet og må tas hardt. Anonymkode: a5187...a0c 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #11 Skrevet 24. mars 2019 1 time siden, kari-bole skrev: anmeld det sier flere her, men hva skal du oppnå med det, når slike sakker ikke blir tatt alvorlig av politiet og blir henlagt før deg har blitt levert inn Stå opp for deg selv, rist han som mobber deg godt, si ifra at dette syns du ikke er fint og gi han litt av sin egen medisin. Mobbere fortjener å bli mobbet så de skjønner at det gjør vondt Sette han på plass er en bra start, så ja gjør det. Er dette jeg skal gjøre, må bare holde meg forbanna nok til å gjennomføre det. Jeg begynner å tenkte at kanskje det ikke er så mye å være sur for men jeg vet jo innerst inne at det er det!! - ts Anonymkode: 1ab37...f15
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #12 Skrevet 24. mars 2019 Tenker at han ødelegger for seg selv ved å legge ut video av hvor stor idiot han er. Alle oppegåendr mennesker som ser videoen vil tenke det. Jeg synes uansett du skal anmelde han. Ta screenshot av at han har lastet opp video. Anonymkode: 17b35...f28 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #13 Skrevet 24. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker at han ødelegger for seg selv ved å legge ut video av hvor stor idiot han er. Alle oppegåendr mennesker som ser videoen vil tenke det. Jeg synes uansett du skal anmelde han. Ta screenshot av at han har lastet opp video. Anonymkode: 17b35...f28 Har skjermvideo🙂 jeg håper noen andre har reagert hvis ikke blir jeg bekymret... Anonymkode: 1ab37...f15
Snaskesnusken Skrevet 24. mars 2019 #14 Skrevet 24. mars 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har skjermvideo🙂 jeg håper noen andre har reagert hvis ikke blir jeg bekymret... Anonymkode: 1ab37...f15 Flott! Send inn dokumentasjonen til politiet. 1
Trish Skrevet 24. mars 2019 #15 Skrevet 24. mars 2019 17 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Flott! Send inn dokumentasjonen til politiet. Men hva kan de gjøre? Er det i det hele tatt sikkert det blir en sak?
Snaskesnusken Skrevet 24. mars 2019 #16 Skrevet 24. mars 2019 1 minutt siden, Trish skrev: Men hva kan de gjøre? Er det i det hele tatt sikkert det blir en sak? Ts blir utsatt for hets i sosiale medier noe som ikke er lov. Du kan lese mer om dette her: https://www.ung.no/lovbrudd/2886__Legger_ut_bilder_av_andre_uten_lov.html https://www.datatilsynet.no/personvern-pa-ulike-omrader/internett-og-apper/bilder-pa-nett/ 2
Duff Skrevet 24. mars 2019 #17 Skrevet 24. mars 2019 17 minutter siden, Trish skrev: Men hva kan de gjøre? Er det i det hele tatt sikkert det blir en sak? Politiet kan ta vedkommende inn til en samtale. Det burde kunne sette punktum for oppførselen. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå