AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #1 Skrevet 24. mars 2019 Disse sterke lysene som skal være over alt, hvorfor? Butikker, bensinstasjoner og diverse lyser opp skiltene sine som bare det. Gatelys føles noen ganger ille nok, de kunne vært færre, men det er i det minste noe jeg forstår at vi har. Men disse ekstreme lysene på butikkene når de er stengt likevel...synes jeg er unødvendig (brukk av strøm). Går man ute i mørket blir en jo nesten blendet... Anonymkode: fe1c1...590
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #2 Skrevet 24. mars 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Disse sterke lysene som skal være over alt, hvorfor? Butikker, bensinstasjoner og diverse lyser opp skiltene sine som bare det. Gatelys føles noen ganger ille nok, de kunne vært færre, men det er i det minste noe jeg forstår at vi har. Men disse ekstreme lysene på butikkene når de er stengt likevel...synes jeg er unødvendig (brukk av strøm). Går man ute i mørket blir en jo nesten blendet... Anonymkode: fe1c1...590 Heller masse lys enn å gjøre det enda enklere for overfallsvoldtektsmenn å gjøre suksess! Anonymkode: ce445...023
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #3 Skrevet 24. mars 2019 Du får ta på solbriller da, om du blir så blendet av lyset. Anonymkode: 1d089...e02
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #4 Skrevet 24. mars 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heller masse lys enn å gjøre det enda enklere for overfallsvoldtektsmenn å gjøre suksess! Anonymkode: ce445...023 Ja. Lys er det som har noe å si for kriminalitet og overfall. Ikke demografi. Anonymkode: 49c94...ed5
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #5 Skrevet 24. mars 2019 Enig. Jeg vil ha det litt mer spennende, jeg. Bruke noe annet enn det visuelle. Det visuelle er bare et uttrykk uansett for et eller annet. Det er ikke spennende å få hele uttrykket. Synes faktisk det er på grensen til slemt. Å aldri få en liten nøtt. Hvor er nøtta mi. Er det ikke overlappingen som er gøy da, de store linjene og evnen til å være objektiv. Så jeg begynner å lure på om sjarme egentlig er veldig avansert. Ellers hadde vel folk vært sjarmerende hele tiden. Anonymkode: d6acf...4a5
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #6 Skrevet 24. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Enig. Jeg vil ha det litt mer spennende, jeg. Bruke noe annet enn det visuelle. Det visuelle er bare et uttrykk uansett for et eller annet. Det er ikke spennende å få hele uttrykket. Synes faktisk det er på grensen til slemt. Å aldri få en liten nøtt. Hvor er nøtta mi. Er det ikke overlappingen som er gøy da, de store linjene og evnen til å være objektiv. Så jeg begynner å lure på om sjarme egentlig er veldig avansert. Ellers hadde vel folk vært sjarmerende hele tiden. Anonymkode: d6acf...4a5 Er du i riktig tråd nå? Anonymkode: 48433...010
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #7 Skrevet 24. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Lys er det som har noe å si for kriminalitet og overfall. Ikke demografi. Anonymkode: 49c94...ed5 Hvorfor gjøre det lettere for dem ved å fjerne/dempe belysning? Jeg tør ikke gå der det ikke er lyst og en del folk. (I Oslo feks.) Anonymkode: ce445...023
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå