Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Legger til at jeg gjorde det slutt, vi begge er gift og har barn, men at jeg på en el annen måte fremdeles ser på han som en av mine beste venner. Han er venner med mine venninner på Facebook, men ingen av oss har tatt initiativ til å bli det. Burde jeg?

Anonymkode: b4950...67e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er venn med alle mine ekser, men hadde ikke lagt de til nå. Det ir rart.

Anonymkode: 76791...270

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har null relasjon til alle mine ekser. Tror ingen egentlig har noe overs for meg.. 

Anonymkode: 9bd2e...a99

• Liker 1
Skrevet

Ja, det har jeg. Vi er fortsatt venner. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er venn med alle. Har barn med én. Fullstendig uengasjert i alle som personer, bare praktisk kontakt med mora, noe som er nettopp praktisk siden hun deler alt for mye på face, og det er der jeg får kontakt, hun svarer aldri tlf eller andre slags meldinger 

Anonymkode: 6dd4e...a7e

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er ikke venn med noen av dem verken på facebook eller i virkeligeheten. Det er stort sett en god grunn til at det er en eks, og jeg ser ingen grunn til å prøve å gjøre det til et vennskap. Jeg pleier heller relasjonen til samboeren min. 

Anonymkode: 0a1cd...8c7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Flere?

Anonymkode: b4950...67e

AnonymBruker
Skrevet

Er venn med alle bortsett fra en. Men la ikke dem til etter at det var slutt da. Har bare beholdt dem. Han som jeg ikke har på Facebook er han jeg har barn med. 

Anonymkode: 66132...4a3

Skrevet (endret)

Driver ikke med Fjesbok, Men ønsker seff alle det beste. Spess SISTE. Hun trenger det Mest av alle...

Vi var nærmeste venn IRL, flere år, vi ¨hadde ryggen¨ til hværandre, i tykt og tynt, flere år etter slutt...                                                                                                                  :sukk:

a.

Endret av Sliten&kjørt51
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, sletta bitchen.

Anonymkode: e9e07...458

Skrevet (endret)

NEI! :haar:

Endret av Perle
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 1 ex som venn på fb. Da det ble slutt med oss dro han til ett annet land og kuttet all kontakt til tross for at vi hadde ett lite barn. Han ble som sunket i jorden. 15 år etter bruddet kom det en venneforespørsel fra han.. 

Mine andre exer har jeg ikke som venner, de er vel uten unntak blokkerte. 

Anonymkode: 29732...6a5

Skrevet

Jeg sletter ingen. Så har jeg ikke opplevd noe dramatisk heller da. Men hvis de sletter meg, er det helt i orden. Det betyr lite for meg. Uansett legger jeg svært lite ut på Facebook. 

• Liker 2
Skrevet

Ja,det er jeg, men hadde jeg ikke vært det fra før hadde jeg nok ikke lagt til

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er venn på Facebook og ellers med 2 ekser. Den ene er en tenåringskjæreste og den andre er far til barna våre. Klart vi er venner👍😊

Anonymkode: e60aa...52c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er kun venn med eksen jeg har barn med. Men nå er det 12 år siden det ble slutt og vi begge er etablert med nye partnere. Jeg er venn med hans nye samboer også :) 

Anonymkode: 2b892...1fb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eksen, som var far til barna måtte jeg slette og blokkere da han flippet helt ut etter bruddet og la seg opp i og overanalyserte alt hva jeg og venner og bekjente la ut på FB. Nå er han borte, så jeg slapp vurderer om det eventuelt på et eller annet tidspunkt skulle bli mulig å ha han som venn der igjen.

Anonymkode: a663a...b39

Skrevet

Nei, av den enkle grunn at han ikke er på fb. Men er fb-venn med kona hans, og ex-svigermor. Han er på snap da, så der følger vi hverandre. Ikke så veldig aktiv, sender meg snap med turbilder eller av hunden vår når han passer den.

Evigheter siden vi var sammen, han er fortsatt en av mine beste venner, likedan kona hans. Vi har barn sammen, har aldri vært noe ugreie eller sjalusi mellom noen av oss. Mannen min og kona til eksen er også fb-venner forsåvidt 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle (som er flotte mennesker, det var en grunn til at vi var sammen)  uten om en (som er spinn hakkende gal).

Anonymkode: 59750...c07

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke venn med noen av mine. Verken på facebook eller i virkeligheten 

Anonymkode: bdc19...b46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...