AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #1 Skrevet 23. mars 2019 Vi har to karer nedi gangen som driver et annet firma. Begge er av typen som elsker å mobbe og erte. Han ene har alltid holdt på slik fra dag en, og vi har fått en fin tone, fordi jeg alltid har svart like syrlig og frekt tilbake. Både jeg og sjefen min ler av disse to typene. Her om dagen gikk jeg inn å forsynte meg av jobbfrukten. Da kom han andre ut, brølende *HEEEEEI, TAR DU AV FRUKTEN MIN. SJEFEN DIN HAR IKKE NOE AVTALE OM DET* Jeg prøvde å late som ingen ting og forsynte meg av frukten, da jeg vet at sjefen har avtale med dem om mat og ingen har sagt noe før, jeg trekkes 300 kroner i måneden for maten jeg spiser på jobb. Han sa han kom til å fakturere sjefen min i en brysk tone. Og roet seg ikke ned, frukten hans ligger å råttner fordi han ikke spiser den. Jeg er 31 år gammel men ser kanskje 6-7 år yngre ut. Kjenner jeg begynner å bli for gammel for sånne utbrudd.. Svarte syrlig at han burde være glad for at noen spiser opp frukten hans da mye lå å råttnet. Han roet seg litt mens han andre (som jeg har funnet min hirarkiske plass hos). Prøvde å si at sjefen min har en avtale. Hvordan takler andre slike bøller? 😂 hadde jeg vært yngre og mer uerfaren hadde jeg blitt svært brydd. Men jeg greier ikke ta de to typene alvorlig lenger, en dag er det alvor og da bare flirer jeg.. Anonymkode: 719de...6ab
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #2 Skrevet 24. mars 2019 har du vurdert å ta dette forholdet et steg videre? kanskje noe romantisk? Anonymkode: c887c...534
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #4 Skrevet 24. mars 2019 Litt brydd blir du jo, siden du skriver dette innlegget. Jeg hadde nok ikke blitt brydd, sånn som du ønsker. Så det får være tipset mitt, hehe. Anonymkode: c9372...8e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå