Gå til innhold

Kyllingvinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en kartong med rå kyllingvinger i helgen, kastet dem bare rett i fryseren. Hva skal jeg gjøre med dem og hva har dere som tilbehør? Kan kanskje være greit til "kveldskos" en dag eller kanskje middag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stekes og serveres med potetsalat fra dagligvareforretningen. Namkveldskos!

Det kan gjøres mer avanseret med ris og salat, men da blir det nesten middag for meg.

Hilsen Trille

Skrevet

Legge dem rett på brett i stekovnen på 225 grader med litt fett da eller? Tilsvarende kottelettsteking?

Skrevet

De kan stekes både i ovn og på stekepanne

Gjest Anonymous
Skrevet

Krydre dem og hiv dem i ovnen. Trenger ikke noe fett. Legg de på et bakepapir.

Skrevet

Jeg pleier å ta litt olje, en smule ketchup, litt soyasaus, to-tre dråper tabascosaus, litt salt, peppet og en anelse sukker som jeg blander i en plastpose. Hiver kyllingvingene oppi her en times tid og steker dem så i ovnen. Spiser med varm bagett, pommes frites, salat, hvitløksdip, sterk chilidip eller hva annet hjertet måtte begjære. Skikkelig fredags eller lørdsgssnadder!

Skrevet

Takker jenter! Dere er så gode å ha ;) Nå er lørdagskosen reddet igjen :wink:

Skrevet

Pleier å legge kyllingvingene en times tid i en plastpose med litt olje, soyasaus, hvitløkspulver og grillkrydder. Stekes under grillen i underkant av en halvtime. Serveres med loff, guaccemole og tzatziki. En iskald øl smaker fantastisk til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...