Gå til innhold

Liker legen min

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått en ny lege som jeg liker på mer enn bare én måte. Er det bare jeg som har det sånn? ( Vet det høres ut som en klisjé)

Anonymkode: 21f82...ec3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei ikke enda en slik tråd. Spar oss.

Anonymkode: d9157...e6b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har fått en ny lege som jeg liker på mer enn bare én måte. Er det bare jeg som har det sånn? ( Vet det høres ut som en klisjé)

Hører det OVER alt at leger er kvinners våte drøm.. Er vel en kombinasjon med stor lommebok og stor kuk som frister😂

Anonymkode: 4e2b2...256

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere som har det slik?

TS

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det flere som har det slik?

TS

Etter alle trådene om dette emnet på KG å dømme så ja, det er flere. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er medisinstudent til høsten. Håper KG gir et riktig bilde av samfunnet og jeg bader i damer😂

Anonymkode: fe4d7...c74

AnonymBruker
Skrevet

Riv av han buksene og be han ta deg 50 shades style grise jente. Bare spar OSS!

Anonymkode: d9157...e6b

Skrevet

Nei, bryr meg lite om legen min. Han er ung og kjekk, men nei. 

AnonymBruker
Skrevet

O.k. En hvis dette er så vanlig, hvorfor er det ingen som er i samme situasjon som svarer her? 

AnonymBruker
Skrevet

Vet hvordan du har det! Jeg har en sexy ung lege som itellegg er både morsom og omsorgsfull. Legen min sier at jeg alltid er så smilende og blid,så det er hyggelig når jeg kommer der. Den kommentaren hjelper ikke på,kjenner jeg tenner ganske på han ja!  Men han er godt gift å er selvsagt ikke intressert i en pasient,så det blir med fantasien for meg :P

Anonymkode: 54807...98b

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hører det OVER alt at leger er kvinners våte drøm.. Er vel en kombinasjon med stor lommebok og stor kuk som frister😂

Anonymkode: 4e2b2...256

For er latterlig svar! Grunnen til at jeg tenner på legen min er nok en kombinasjon av at han er sexy,forståelsefull,morsom og ikke minst omsorgsfull. Størrelsen på lommeboken har jeg ikke ofret en tanke,er sex med han som frister.. Men er selvsagt oppegående nok til at jeg aldri hadde prøvd meg på han.

AnonymBruker
Skrevet

Helt enig! Str på lommeboken har jeg ikke ofret en tanke. «Utstyret» har jeg aldri sett. Han er hyggelig, empatisk og tar seg tid til å lytte. Er en del yngre ( noe jeg vanligvis ikke dras mot) og litt herlig keitete. 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For er latterlig svar! Grunnen til at jeg tenner på legen min er nok en kombinasjon av at han er sexy,forståelsefull,morsom og ikke minst omsorgsfull. Størrelsen på lommeboken har jeg ikke ofret en tanke,er sex med han som frister.. Men er selvsagt oppegående nok til at jeg aldri hadde prøvd meg på han.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Hva er dere andres grunn til å like dere legen godt? ( For dere som gjør set)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er dere andres grunn til å like dere legen godt? ( For dere som gjør set)

Sexy,morsom,forståelsefull og omsorgsfull. Så tenner på fantasien om sex med han ja,selv om det selvsagt aldri skal skje i virkeligheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...