AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #1 Del Skrevet 23. mars 2019 Jeg ringte fyren jeg driver på med. Det ringte to ring å han avviste samtalen, jeg ringte en gang til rett etterpå i tilfelle han kom borti feil knapp eller noe, (han har alltid svart telefonen når jeg har ringt) andre gangen jeg ringte, rett etter den første, ringte det lenge til slutt tar en dame telefonen! Jeg ble helt satt ut, hun sa hallo, det datt ut av meg om at jeg skulle ha pratet med han, hun gir telefonen til han. Jeg spurte han om hvorfor han lar andre ta telefonen for han, han svarte med et gjør det noe da? Jeg svarte at grunnen til at jeg ringte var om vi skulle treffes, han mumlet noe uforståelig før han la på.. Fy faen jeg er knust og ikke minst forbannet, føler meg som en ubetydelig dritt, han vet at jeg liker han, han har sagt at han liker meg også. Jeg skrev en melding til han rett etterpå der jeg skrev at det var smålig av han, var dette feil av meg? Huff klarer ikke tenke klart. Lurer også fælt på om han har bedt denne damen ta telefonen for han eller om hun bare tok den. Tenker om han var den så ba henne om å svare så er det en utrolig feig måte av han og ville bli kvitt meg på. Anonymkode: 9852f...7d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #2 Del Skrevet 23. mars 2019 Det er IKKE du som er en ubetydelig dritt, men han. Anonymkode: 84f83...03b 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #3 Del Skrevet 23. mars 2019 Skjønner du er skuffa, og med rette! For en idiot! Ha flere på gang.. Du har rett til å ta det ut over han dom du gjorde, men om det gikk innpå ham..neppe. Du får grine det ut og gå videre. Ikke mist motet bare, mange ok og flotte menn der ute. Anonymkode: f8103...421 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Markk16 Skrevet 23. mars 2019 #4 Del Skrevet 23. mars 2019 For en idiot! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Noensommegher? Skrevet 23. mars 2019 #5 Del Skrevet 23. mars 2019 Buhu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 24. mars 2019 #6 Del Skrevet 24. mars 2019 For en drittsekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #7 Del Skrevet 24. mars 2019 For en dritt! Jaja, bedre du finner det ut nå enn senere, avslutt med han på en greit måte og finn deg en bedre mann etter hvert. Han her vet du jo hvordan er nå. Om han tar kontakt ved senere anledning kan du si på en rolig måte at det er sykt dårlig gjort av han og at du ønsker ikke ha noe med han mer å gjøre etter dette og at du finner noen bedre noen. Anonymkode: ec749...078 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #8 Del Skrevet 24. mars 2019 han er teit. Vær glad du er kvitt ham. Anonymkode: 2fa03...806 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #9 Del Skrevet 24. mars 2019 Han ringte meg ca 1 time senere etter jeg sendte sms til han etter han la på der jeg skrev han var smålig. Han spurte om jeg var sur noe jeg bekreftet at jeg var og jeg spurte han om ikke han hadde reagert om en annen fyr svarte telefonen min, han sa at han hadde blitt forbannet da.. Jeg spurte han om hvorfor en dame svarte telefonen hans da, da sa han noe svada om at han var en annen plass mens hun tok telefonen, det er jo ren bullshit ettersom hun ga telefonen til han to sek etterpå.. Han var tydeligvis ute på byen da han ringte meg opp, når jeg ringte han var det helt stille i bakrunden. Jeg sa at jeg skulle treffe en venninne i byen da sa han at han kunne ringe meg senere, svarte da at gjør det også da ikke bare si det om du ikke har tenkt og gjøre det. Han ringte aldri dum og full som jeg ble etterhvert ringte jeg i stedet men han svarte ikke, skrev sms til han på morgenkvisten om at det var dårlig av han å ikke holde det han lovet, fikk aldri noe svar på den smsen.. Jeg er ganske sikker på at grunnen til at han ringte meg 1 time etter jeg skrev han var smålig var for og se om han enda "hadde" meg, tipper hun ikke var tilstedet akuratt da.. Lurer også på denne andre damen om hva slags tanker hun satt igjen med etter jeg ringte, hun må vel kanskje ha lurt litt på hva det gikk i liksom. Jeg hadde ivertfall ikke følt meg særlig spesiell om jeg var henne og hun hadde ringt mens jeg var med han typ.. tipper han diktet opp en historie om at jeg var en eller annen syk sjslu eks av noe slag som hun sikkert slukte rått. Ts Anonymkode: 9852f...7d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #10 Del Skrevet 24. mars 2019 Da fikk du i det minste bekreftelsen du trengte på at han ikke er noe å samle på, og du må gå videre i livet. Det er surt å bli lurt, men ikke bruk for mye tid på å være bitter og forsmådd.la være å svare ham neste gang han tar kontakt. Det verste slike menn vet er å bli ignorert. Anonymkode: f8103...421 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå