Pip Skrevet 17. april 2005 #1 Skrevet 17. april 2005 Er på jakt etter eit fint sjal til selskapskjolen min. Kjolen er mokkafarga med litt glans, og eg ynskjer meg helst eit offwhite trekantsjal eller noko liknande. Kikka litt i Bergen i går, men fann ikkje noko som fall heilt i smak - nokon som veit om ein plass der dei kan ha noko slikt?
Cupcake Skrevet 17. april 2005 #2 Skrevet 17. april 2005 Har sett at de selger masse fine sjal/skjerf på Kappahl, og H&M.
Pip Skrevet 29. april 2005 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2005 Det finst mange fine sjal for tida, og mange av dei i den kvaliteten eg gjerne vil ha (tynt, lett og 'eksklusivt') - men stort sett alle er rektangelforma. Eg trur det vil passe kjolen min best med eit trekanta, og har kun funne 1 som var litt aktuelt, men det hadde noko perlepynt som eg ikkje likte... :-? (Kresen? ) Så om nokon har sett slike og har eit godt tips, vert eg glad!
birgitte242 Skrevet 30. april 2005 #4 Skrevet 30. april 2005 Jeg så et veldig fint et på Lindex igår. Det var trekantet, ganske stort med frynser, heklet og veldig tynt i viscose tror jeg. Hadde passet flott til selskapskjole. Det var offwhite (hadde de hatt det i sort hadde jeg kjøpt det med en gang!). Det kostet vel i underkant av 200kr.
Pip Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #5 Skrevet 1. mai 2005 Lindex - skal gå og kikke! Takk for tips! Tek ellers med glede imot fleire tips altså...
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 1. mai 2005 #6 Skrevet 1. mai 2005 Lindex har faktisk mange nydelige sjal nå.
Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2005 #7 Skrevet 1. mai 2005 Kan tenke meg Kappahl, Lindex og Cubus har utvalg i sjal.
Gjest siri piri Skrevet 1. mai 2005 #8 Skrevet 1. mai 2005 kjøpte selv på KappAhl i går. de hade flere fine. (lillatoner) også så jeg noen på Arts&Crafts faktisk! veldig tynne fine trekantsjal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå