AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #21 Skrevet 23. mars 2019 1 minutt siden, SoWhat? skrev: Hehe. Det er sant da. Kan ikke ta ut alt her. Folk tror du er gal 😄 sånn er det blitt med oss som tror. Hm. Jaja. Vi lever bra med deg. Men noen ganger tror jeg Gud snakker gjennom meg. Ikke noe mystisk 😄 men mer sånn "Ikke hold kjeft nå! Si hva du mener" 😄 Så gjør jeg det da 🙂 Bra du gjør det da! Det traff iallefall meg nå. Takk for det du skrev. Jeg ble virkelig rørt... Anonymkode: d9fe0...207
SoWhat? Skrevet 23. mars 2019 #22 Skrevet 23. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bra du gjør det da! Det traff iallefall meg nå. Takk for det du skrev. Jeg ble virkelig rørt... Anonymkode: d9fe0...207 Da var det jo rett da 🙂 der kan du se 😊
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #23 Skrevet 23. mars 2019 1 minutt siden, SoWhat? skrev: Jeg vet ikke. Sorry. Tok munnen for full. Men er redd for at Ts tror hun har gjort noe utilgivelig. Det har hun ikke gjort. Vet ikke helt om din gate. Jeg har ikke vært der. Forresten...er det ikke engang utilgivelig når jeg VET at det jeg gjør er feil?jeg på en måte lever i det en stund? Anonymkode: d9fe0...207
SoWhat? Skrevet 23. mars 2019 #24 Skrevet 23. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forresten...er det ikke engang utilgivelig når jeg VET at det jeg gjør er feil?jeg på en måte lever i det en stund? Anonymkode: d9fe0...207 Du må ikke stresse sånn. Du må ikke det! Du er svak nå So what? Kan du be? Beste terapi. En hører deg ihvertfall 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #25 Skrevet 23. mars 2019 På hvilken måte føler du at det gavner at noen «ser» deg og det du har gjort? Du vet selv hva du har gjort og det du da trenger finnes ikke hos synske. Slik jeg ser det kan de ikke bidra i forhold til det du er i behov av. Hvordan ditt liv vil fortone seg videre avhenger av valg du tar/gjør, hvordan du klarer å forholde deg til følelsene rundt det du har gjort og ikke minst av at du klarer å tilgi deg selv. Noe jeg egentlig ser er det samme som å be om tilgivelse fra Gud, fordi du er av ham. Men det er nå bare mine tanker rundt dette.... Anonymkode: 9acc0...ff4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #26 Skrevet 24. mars 2019 Alternative og kristne tror på samme Gud vet du. Anonymkode: d61e4...410
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #27 Skrevet 6. april 2019 Nå som du har innsett at det var galt, skal du bare vende deg fra det. Gå med det til Jesus, og be om tilgivelse. Det går an. Anonymkode: d236b...a2c
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #28 Skrevet 6. april 2019 På 23.3.2019 den 23.43, AnonymBruker skrev: Forresten...er det ikke engang utilgivelig når jeg VET at det jeg gjør er feil?jeg på en måte lever i det en stund? Anonymkode: d9fe0...207 Det er forskjell på å falle i synd og å leve i synd. David syndet også, men han ydmyket seg, og fikk tilgivelse. Anonymkode: d236b...a2c
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #29 Skrevet 6. april 2019 Å tro på en gud og tro på en synsk går for det samme. Du velger selv hva du vil tro på, det er helt opp til deg selv. Anonymkode: 387a3...c17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå