AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #1 Del Skrevet 23. mars 2019 Jeg åpna meg opp om noe sårt til en mann som var delvis venn med noe mer, etter at han hadde tilbudt seg å høre. Før det hadde han uttalt at vi hadde det veldig hyggelig sammen og at "dette er jo nesten courting, men kanskje det lureste er å ikke kjenne for mye etter." Dette tolket jeg som at han egentlig likte meg som mer enn venn, men han har issues med å slippe folk innpå seg. For han klarer jo ikke å stable på beina noe forhold etter flere år, han blir visst aldri forelska. Det var åpenbart en tabbe å fortelle noe som helst, for nå driver han aktivt og kutter meg ut. Ca. en måned siden vi møttes sist, og vi har hatt skriftlig kontakt tre ganger og et par fleiper på Snap. Sist gang jeg sendte et vink (og det var faktisk alt jeg sendte) fikk jeg til svar at han er en travel mann og at han nok kom til å være travel framover. Det er to uker siden. Allright, jeg tar et hint. Det er ikke et hint en gang, det er en dårlig avvisning. Han er ikke interessert lenger. Det er greit. Men jeg blir egentlig ganske sinna av at han bare liksom sklir ut på den måten. Han later som han er så galant og respektfull som avviser damer face to face når de har data litt, men det der er faktisk det motsatte av respekt, spesielt etter at jeg åpna meg opp etter invitasjon om nettopp det! Og jeg gidder ikke å være needy og sende masse meldinger til en som ikke tar kontakt på eget initiativ tilbake. Så da er spørsmålet, skal jeg si noe? Jeg fantaserer om å si at han er en respektløs dust og at det er møkkaoppførsel, samtidig som jeg liksom beholder verdigheten ved å la være. Samtidig så får han jo fortsette å gjøre ting på den måten og late som han er en hyggelig fyr. Han er jo faktisk ikke det. Ego i senga er han også. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg lot ham slippe inn under huden på meg. Anonymkode: 69db0...5f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #2 Del Skrevet 23. mars 2019 Girlpower 🤪 Anonymkode: 79797...972 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 24. mars 2019 #3 Del Skrevet 24. mars 2019 (endret) Du sender han en melding og skriver: Det var hyggelig så lenge det varte, synd det ble sånn for jeg likte deg. Ønsker deg masse lykke til videre. På denne måten får du en avslutning og viser deg verdig til noe bedre. Endret 24. mars 2019 av MadameDeRosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #4 Del Skrevet 24. mars 2019 hmmm... det kan være han forsøker å hekte deg også. Høres litt sånn ut. Veldig varm/kald, og det at han skriver at han er en opptatt mann fordi du ga en vink er jo litt som å skyte spurt med kanon. 8 minutter siden, MadameDeRosa skrev: Du sender han en melding og skriver: Det var hyggelig så lenge det varte, synd det ble sånn for jeg likte deg. Ønsker deg masse lykke til videre. På denne måten får du en avslutning og viser deg verdig til noe bedre. Gjør du dette skal du passe deg om han begynner å svare tilbake. Da er det for å forvirre deg og hekte deg. Anonymkode: 89db7...264 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #5 Del Skrevet 24. mars 2019 Ta deg en dusj, gå og legg deg. Og slutt å tenke på så mye tull Hilsen MANNEN Anonymkode: b31dc...00c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #6 Del Skrevet 24. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ta deg en dusj, gå og legg deg. Og slutt å tenke på så mye tull Hilsen MANNEN Anonymkode: b31dc...00c Hahaha, velkommen til KG. Alltid folk som skal utgi seg for å være den som blir skrevet om Mest sannsynlig blir jeg å la det skli ut, jeg også, uten å si noe mer. Men det hadde vært deilig å si det. Anonymkode: 69db0...5f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå