søndagsengel? Skrevet 17. april 2005 #1 Skrevet 17. april 2005 Nå som invitasjonene er sendt ut er det sikkert lurt å ha ønskelista klar, til de som lurer på hva vi ønsker oss. Har begynt på en ønskeliste, men synes det er vanskelig å komme på ting i "alle prisklasser". Har ikke lyst til å skrive opp noe som kommer til å bli satt innerst i et skap heller... Hva står på ønskelistene deres?
Gjest gjesta Skrevet 17. april 2005 #2 Skrevet 17. april 2005 Vanskelig å komme på ja.. Vi ønsker oss feks ovn & oppvaskmaskin, men det blir det vel kanskje foreldre som kan få råd til. Ellers vil vi ha ny kaffetrakter, nytt servise ( hverdags & fest ) hos Brødrene Pedersen, de har mye stilig! Ønsker oss ellers litt forskjellig til kjøkkenet, men har ikke komt så langt med å sette opp liste enda.
liv Skrevet 17. april 2005 #3 Skrevet 17. april 2005 Hva med å ønske dere gavekort der dere skriver hva gavekortet kommer til å gå til? F.eks Gavekort på Bohus (vi har sett oss ut en sofa (navn på sofa)) Gavekort på Maxbo (til å bygge varanda)
tommeline Skrevet 17. april 2005 #5 Skrevet 17. april 2005 Selv om man ønsker seg gavekort på større ting som møbler, tror jeg det er lurt å kunne komme med noen konkrete mindre ting også. En del syns det er stas å gi en ting, og da er det jo greit å ha tenkt gjennom hva man ønsker seg.
liv Skrevet 17. april 2005 #6 Skrevet 17. april 2005 Hva med noen fine glass? Og så er det jo greit å bytte ut det daglige serviset og bestikket?
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2005 #7 Skrevet 17. april 2005 Ønskeliste er vanskelig i.o.m. at vi har bodd sammen i snart seks år. Vi flytter til høsten, så gavekort på møbler, hvitevarer og brunevarer str meget høyt i kurs. I tillegg samler vi på en vinglasserie fra Orrefors ved navn Intermezzo (blå). Samler også på Hardanger Bestikk, Ramona, men der har vi fått nesten alt. Grunnet jobben min har jeg tilgang på hverdagsserviser, Globalkniver og alt annet kjøkkenutstyr. Kjipt å ønske seg noe man vet man kan skaffe billigere enn det evt. gjester kan. Vanskelig dette her...
solisol Skrevet 17. april 2005 #8 Skrevet 17. april 2005 Vi skal ønske oss servise (hverdag og fest) finglasser, sølvbestikk,fat, vaser, skåler, kaffertrakter o.l Jeg gleder meg til å skrive ønskeliste jeg
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2005 #9 Skrevet 17. april 2005 Ikke en dritt ! Vi har det vi trenger.
søndagsengel? Skrevet 17. april 2005 Forfatter #10 Skrevet 17. april 2005 Vi har både glass, servise, bestikk og gavekort på ønskelista allerede. I tillegg til tørketrommel, varmepumpe og bryllupsreise... ganske dyre gaver, så jeg er på jakt etter små enkeltting som vi kan ønske oss. Tror kanskje vi kommer til å ønske oss et frukttre til å plante i hagen også, synes det er litt romantisk
Trampe Skrevet 17. april 2005 #11 Skrevet 17. april 2005 Vi har både glass' date=' servise, bestikk og gavekort på ønskelista allerede. I tillegg til tørketrommel, varmepumpe og bryllupsreise... ganske dyre gaver, så jeg er på jakt etter små enkeltting som vi kan ønske oss. Tror kanskje vi kommer til å ønske oss et frukttre til å plante i hagen også, synes det er litt romantisk [/quote'] Frukttre..? Den var ny. Men veldig romantisk å ha et bryllupstre i hagen da...
Gjest Madam Felle Skrevet 17. april 2005 #12 Skrevet 17. april 2005 Vi ønsker oss alt fra bestikk til bryllupsreisebidrag.
Trampe Skrevet 17. april 2005 #13 Skrevet 17. april 2005 Vi har også et lite ønskelisteproblem. Flytta sammen i fjor, og kjøpte det meste nytt da. Det blir vanskelig å sette sammen ei ønskeliste.. Tror det blir å gå i bestikk, servise og en krystallglasserie vi har sett oss ut.
liv Skrevet 17. april 2005 #14 Skrevet 17. april 2005 Pass på hva du skriver sier jeg bare, vi fikk 7 ildfaste former!!!!
IdaC Skrevet 17. april 2005 #15 Skrevet 17. april 2005 Vi ønsker oss bestikk, vase, slåler, dessertskåler, og flere andre kjøkkenting. Ellers så ønsker vi oss penger som vi kan bruke på bryllupsreisen. (av foreldrene og slekt)
søndagsengel? Skrevet 18. april 2005 Forfatter #16 Skrevet 18. april 2005 Det var det som var poenget, da - at det er "bryllupstreet" vårt, liksom. Frukttrær hadde vi jo kjøpt etter hvert uansett
Eliza Doalot Skrevet 18. april 2005 #17 Skrevet 18. april 2005 Sliter litt med det her vi også... Kommer til å sette opp noen glass, sølvbestikk og kanskje noen litt designaktige kjøkkenting :-) Har også noen dyre ting som tørketrommel og nye høyttalere, men synes det er litt storforlangende å skrive opp det...kanskje... :-? Vi har fått hjelp til festen av foreldrene våre, så vi regner ikke med å få noen gave fra dem. Synes dere det er frekt å skrive opp så kostbare ting da? (jammen mye rart man skal bekymre seg over )
tommeline Skrevet 18. april 2005 #18 Skrevet 18. april 2005 Ville vel heller kanskje ønsket meg gavekort enn en tørketrommel. Men tror det er greit å kunne si hva dere har tenkt å bruke gavekortene til hvis noen spør.
Jullan Skrevet 18. april 2005 #19 Skrevet 18. april 2005 Vi har i grunn alt vi trenger,vi,men vi har ønsket oss et "ordentlig" middagsservise og "ordentlige" vinglass som er klassiske og kan brukes i mange år. I tillegg til det har vi ønsket oss bidrag til bryllupsreise (Maldivene). Vi satte opp forskjellige opplevelser/utflukter vi kunne tenke oss i løpet av ferien så blir det litt mer konkret for de som kanskje synes det er litt kjipt å bare gi en slump penger. Morsommere å gi en Champagne-frokost, havfiske, romantisk middag på stranden, Honeymoon-massage for noen,kanskje....
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2005 #20 Skrevet 18. april 2005 Vi ønsker oss servise og glass. På ønskelisten er det ting i alle prisklasser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå