Gå til innhold

Hva er de dummeste kallenavnene på barn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som du synes?

Synes gullet, lillegull, prins og prinsesse, lille hjertet er skikkelig teit. 

Anonymkode: 7f878...776

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prins og prinsesse grøssser av det. Alt annet er ok😂😂😂 kaller min for det meste mer tullete navn enn typiske kose navn.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk inn her for å skrive lillegull, prins og prinsesse. Lille hjertet har jeg ikke hørt engang, heldigvis! 

Når jeg ser fødselsannonser med tekster som «Vår lille prins er kommet» lurer jeg alltid litt på hva foreldrene tenker på/med. Det holder lenge med at de har fått en vanlig baby. Vanlige babyer er akkurat like mye verdt som mennesker.  

Anonymkode: dcf4a...c40

• Liker 13
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Som du synes?

Synes gullet, lillegull, prins og prinsesse, lille hjertet er skikkelig teit. 

mjaa, de du nevnte er i hvertfall ikke veldig originale. Kjenner en som kaller ungen sin lille poopipoop, hun syns det er sååå søtt, men ble litt lang i maska da jeg forklarte hva "poop" betyr på engelsk.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ei jeg kjenner kaller jente for Dronninga og Prinsessen 🤮

Anonymkode: 39432...2a2

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Tanuki skrev:

mjaa, de du nevnte er i hvertfall ikke veldig originale. Kjenner en som kaller ungen sin lille poopipoop, hun syns det er sååå søtt, men ble litt lang i maska da jeg forklarte hva "poop" betyr på engelsk.

:hoho:Det er faktisk bedre! Lyden er søt da, poopipoop!!!! Poopi-pants er jo og litt passende 😉

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

:hoho:Det er faktisk bedre! Lyden er søt da, poopipoop!!!! Poopi-pants er jo og litt passende 😉

haha ja det finnes verre kallenavn, og i mine øyne er det meste bedre enn prins, prinesse, hjertebarn, lillegull etc;)

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ei jeg kjenner kaller jente for Dronninga og Prinsessen 🤮

Anonymkode: 39432...2a2

Er ikke det typisk å bruke på lille Frøken Bestemt da? 

Kallenavn, det kommer helt an på barnets alder. Når de er små er det meste innafor, men når de er eldre er det bare kallenavn laget av deres egne navn som gjelder.

Skrevet

IRA

Ikke kall ungen din opp etter terrorgrupper. Kan være morsomt, men nei liksom. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sneipen. 

Jeg liker ikke røyk, og sneiper er jo bare de ekle stumpene folk legger igjen overalt.. urks. 

Anonymkode: 6162e...318

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gikk inn her for å skrive lillegull, prins og prinsesse. Lille hjertet har jeg ikke hørt engang, heldigvis! 

Når jeg ser fødselsannonser med tekster som «Vår lille prins er kommet» lurer jeg alltid litt på hva foreldrene tenker på/med. Det holder lenge med at de har fått en vanlig baby. Vanlige babyer er akkurat like mye verdt som mennesker.  

Anonymkode: dcf4a...c40

Ser overhodet ingen problemer med å kalle barna prins/prinsesse. I foreldrenes øyne er jo barna det. Skjønner ikke hva som er problemet.

Anonymkode: dd10e...58f

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, SoWhat? skrev:

IRA

Ikke kall ungen din opp etter terrorgrupper. Kan være morsomt, men nei liksom. 

Det har jeg ikke hørt. Men faktisk hørt flere kalle ungen sin for 'den lille terroristen'. Jeg skjønner at det føles ille å bli vekket på natten, men alvorlig talt!

• Liker 1
Skrevet

Kommandøren, generalen og sjefen kan være veldig beskrivende for spedbarn, men bør helst avvikles innen året om det ikke bare skal høres ut som man har helt kapitulert som forelder og overlatt styringen til barnet.

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sneipen. 

Jeg liker ikke røyk, og sneiper er jo bare de ekle stumpene folk legger igjen overalt.. urks. 

Anonymkode: 6162e...318

Der må jeg si meg enug. "Sneipen" høres ikke bra ut. Wtf

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Prins og prinsesse...grøss og gru....

Men er vel ikke så mye bedre selv. Mine er lille-monster og furtegutt.

Anonymkode: c70f0...235

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev:

Det har jeg ikke hørt. Men faktisk hørt flere kalle ungen sin for 'den lille terroristen'. Jeg skjønner at det føles ille å bli vekket på natten, men alvorlig talt!

Ja. Blir litt rart. Men vi tar det Kanskje litt for alvorlig? 😄 aner ikke

Elsker unger jeg da. Det beste i livet 🙂 de små tassene  😄

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Ja. Blir litt rart. Men vi tar det Kanskje litt for alvorlig? 😄 aner ikke

Elsker unger jeg da. Det beste i livet 🙂 de små tassene  😄

Kanskje jeg tar det litt for alvorlig. Men når jeg hører om terrorisme tenker jeg på folk som døde helt meningsløst på utøya, i New York, London osv osv. Jeg synes det er usmakelig og rart. Men det er kanskje bare meg 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vrir meg av ordet "gullet". Jeg er i bestemoralder og oversvømmes på Facebook av bilder av barnebarna til venner. Gullet til farmor, gullet til mormor, farmors lille gull osv. i det uendelige. 

Anonymkode: 6025b...f4c

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev:

Kanskje jeg tar det litt for alvorlig. Men når jeg hører om terrorisme tenker jeg på folk som døde helt meningsløst på utøya, i New York, London osv osv. Jeg synes det er usmakelig og rart. Men det er kanskje bare meg 

Vi må nok ikke ta alt så alvorlig. Men jeg er faktisk enig med deg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig med de andre her. Blir flau inni meg når jeg hører foreldre kalle barna sine for prinser og prinsesser. 

Selv kaller jeg min jente for tuppeliten, og det er sikkert noen som synes det er rart også :fnise:.

Anonymkode: 656d9...786

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...