Gå til innhold

Tilpasning av brudekjolen - hvor lenge før?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min brudekjole må både legges opp og sys inn. Har bestilt time til dette 6. mai, gifter meg 25. juni. Sydamen vil gjøre det lang tid i forveien, jeg skulle gjerne gjort det nærmere bryllupet - da ville jeg hatt mer tid til å komme i toppform...

Hva gjør dere andre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

budesalogen der jeg skal gjøre det ønsker også tid ca to mnd i forveien. :wink:

Skrevet

Var der to uker i forveien jeg.

Skrevet

min skal bare legges opp, så kommer til å gjøre dette i juni en gang, og skal gifte meg den 6.august...

Skrevet

Jeg skal ha tilpasning en uke før....

Helt topp synes jeg, kan ikke forandre meg så mye på ei uke, så da blir kjolen helt perfekt :P

Skrevet

Får kanskje tenke på en reserveløsning... F.eks at min svigermor trår til med nål og tråd hvis jeg skulle behøve å sy kjolen ytterligere inn like før. Er i tilfelle sikkert bare rundt livet det vil skje noen endring nærmere bryllupet.

Gjest gjest1
Skrevet

Min sydame sa 1 mnd før så jeg levere min nå i begynnelsen av mai.

Skrevet

jJeg skal gifte meg 16 Juli og var og tilpasset kjolen forige uke faktisk. Skal inn til "siste sjekk" 4 mai, og da tar jeg vel med meg kjolen hjem går jeg ut i fra.

Det var litt tidlig med tilpassing, men kjolen var kommet og jeg har tenkt å forbli slik (kroppsmessig) frem mot bryllupet, så da var det ingenting å vente på egentlig.

Det er jo snøring i ryggen på min, så det går vel bra om jeg legger på meg eller går ned ett kilo eller to.

Skrevet

Brudesalongen sa 'minimum 3 uker før', og jeg skal inn til første tilpassning mandag - altså mellom tre og fire uker i forveien.

Dersom jeg skulle oppleve det noen andre har erfart - akutt vekttap uken før bryllupet gr. nerver - får jeg snakke med salongen om jeg kan komme innom for krisetilpassning da.

Skulle gjerne ha gått mer ned i vekt - passet akkurat både da jeg kjøpte den og da jeg prøvde den sist (med sko) - men har innsett at jeg har sluppet opp for tid.

Har glidelås og knapper, ikke snøring, så her må ting passe!

Skal få lagt ut underskjørtet (som er ettersittende og litt for trangt) ca. 1 cm. i hver side, da blir det bra.

Håper jeg. :-?

Skrevet

Jeg skal få snøring på min, og legge den opp, leverer den nå førstkommende torsdag. Siden det er snøring så er det ikke farlig dersom jeg går ned noen kilo, noe jeg pleier å gjøre når jeg stresser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...