AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #1 Skrevet 23. mars 2019 Jeg sliter veldig med ufrivilig ereksjon hele tiden Jeg har en kriblende følese i underlivet og min penis blir ofte knallstiv i de mest upassende situasjoner I dag satt jeg på flyetog fikk ereksjon, buksa sto på spreng og det var ingen tvil om hva som foregikk bak gylfen, min penis har også en tendens til å trobbe,noe som også kan ses gjennom buksa,jeg blir så utrolig flau av dette og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg onanerer 1 til 2 ganger daglig så det har ikke noe med at jeg er overkåt. Min penis blir så hard at det ofte gjør vondt etter en stund, føles ut som den holder på å sprenges. Vet ikke hva jeg skal gjøre med dette, har fått utrolig mange stygge blikk og komentarer pga min penis Anonymkode: 80ed4...91e
Gjest Dansken Skrevet 23. mars 2019 #2 Skrevet 23. mars 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter veldig med ufrivilig ereksjon hele tiden Jeg har en kriblende følese i underlivet og min penis blir ofte knallstiv i de mest upassende situasjoner I dag satt jeg på flyetog fikk ereksjon, buksa sto på spreng og det var ingen tvil om hva som foregikk bak gylfen, min penis har også en tendens til å trobbe,noe som også kan ses gjennom buksa,jeg blir så utrolig flau av dette og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg onanerer 1 til 2 ganger daglig så det har ikke noe med at jeg er overkåt. Min penis blir så hard at det ofte gjør vondt etter en stund, føles ut som den holder på å sprenges. Vet ikke hva jeg skal gjøre med dette, har fått utrolig mange stygge blikk og komentarer pga min penis Anonymkode: 80ed4...91e Du er nok ung og så er det ståpikk meget av tiden. Ved ikke dine tanker og det du ser omkring dig? Men lige hvad du skal gøre for og undgå det,ved jeg ikke.Jeg runket som en besat da jeg var ung og nær jeg kørte i buss,stod den hele tiden. Runke lidt mer og se om det hjelper!
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #3 Skrevet 24. mars 2019 Sov mindre så detter potensen. For mye fritid, for lite trening og fokus på livet, som studier og jobb? Kjør deg selv hardere, på tide å bruke mindre tid på runking. Da blir det bedre sex også. Anonymkode: 37e8a...7c8
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #5 Skrevet 25. mars 2019 De liker nok å se at du er hard. Ikke sikkert det er stygge blikk. Kanskje er de bare overrasket..? Men du trenger jo ikke vise det til alle. Ha en ryggsekk foran deg. Gå med den foran deg. Anonymkode: 71f43...37f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå